Gå til innhold

Saints Row 2 kom ut nå (Nettbutikker)


WinFS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg direkte irritert på Gamezone. Yeah gi oss et sporingsnummer som leder til nada, yeah de sier at spillet vil være framme på release yeah. Nei, nå vet jeg ikke hvordan det går med Absoluttspill på SR2 CE-fronten, men de gir hvertfall god beskjed noe Gamezone er helt elendige på.

 

Samme her, sporingsnummeret finnes ikke hos posten sine sider, og ingen hentelappe i dag heller. :(

Lenke til kommentar

Min bror satt og spillte Saints Row 2 da xboxen plutselig hengte seg opp. Det samme skjedde en gang til, og når jeg tok ut platen for å se etter riper ser jeg at det er 3 meget små riper helt på tuppen av platen. Han har ikke rørt selve maskinen mens spillet var i. Dette var kjøpt på komplett.no . Hva kan jeg gjøre med det? For jeg vet ikke om disse ripene var der allerede da jeg fikk spillet, eller om de har kommet etter begynt spilling, selv om han ikke har rørt maskinen. Det eneste gale med xboxen som jeg vet om er at den bråker som et tordenvær, men det skal vel ikke forårsake riper? Har ikke skjedd med andre spill.

Lenke til kommentar
Nå er jeg direkte irritert på Gamezone. Yeah gi oss et sporingsnummer som leder til nada, yeah de sier at spillet vil være framme på release yeah. Nei, nå vet jeg ikke hvordan det går med Absoluttspill på SR2 CE-fronten, men de gir hvertfall god beskjed noe Gamezone er helt elendige på.

Må si jeg begynner å bli litt grønn nå (Hulken), de burde i alle fall la oss kunne spore pakkene. Skal vedde på de bruker være sporingnummer eller noe i den duren. Enten det eller så har de tatt spillen selv :p Neida...

Lenke til kommentar

Får håpe det selv. Hvertfall siste gang(og første gang) jeg bestiller noe derfra. Var bare på grunn av CE Editon jeg skaffa det derfra og ikke Abosluttspill som ikke fikk den utgaven. Synes behandlingen er litt dårlig når de gir oss et sporingsnummer som ikke fungerer. Føler meg mer tryggere med Abosluttspill.no.

Lenke til kommentar
Får håpe det selv. Hvertfall siste gang(og første gang) jeg bestiller noe derfra. Var bare på grunn av CE Editon jeg skaffa det derfra og ikke Abosluttspill som ikke fikk den utgaven. Synes behandlingen er litt dårlig når de gir oss et sporingsnummer som ikke fungerer. Føler meg mer tryggere med Abosluttspill.no.

Ja, jeg bruker stort sett CDON.com selv. Men gjorde det ikke nå siden jeg bestilte fra Gamezone for over 1 måned siden. En kamerat bestilte CE der, og fikk den i går.

Lenke til kommentar
Nå er jeg direkte irritert på Gamezone. Yeah gi oss et sporingsnummer som leder til nada, yeah de sier at spillet vil være framme på release yeah. Nei, nå vet jeg ikke hvordan det går med Absoluttspill på SR2 CE-fronten, men de gir hvertfall god beskjed noe Gamezone er helt elendige på.

Må si jeg begynner å bli litt grønn nå (Hulken), de burde i alle fall la oss kunne spore pakkene. Skal vedde på de bruker være sporingnummer eller noe i den duren. Enten det eller så har de tatt spillen selv :p Neida...

Du får ikke noe sporingsnummer på et brev. Tror ikke Gamezone sender spillet til deg som en pakke. Bruker bare Gamezone og er veldig fornøyd med dem.

Lenke til kommentar
Du får ikke noe sporingsnummer på et brev. Tror ikke Gamezone sender spillet til deg som en pakke. Bruker bare Gamezone og er veldig fornøyd med dem.

Det er sendt som servicepakke, så jo. Jeg er ikke dum :p

De har satt opp sporing og alt, men det funker rett og slett ikke. Det er DET som er problemet her.

 

Edit: leif

 

EDIT 2:

 

Ingen hentelapp i postkassa mi i dag heller.

Kjære Gamezone. Har dere glemt å sende spillet? På tide at dere gjør noe med problemet her.

Om dere har sendinginfoen, så bør dere sende den info i mail til kunden. Stikker på postkontoret nå, for å se om leverandøren har sendt noe som helst. Om det er gjort, så burde de ha informasjon om det i systemet.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Du får ikke noe sporingsnummer på et brev. Tror ikke Gamezone sender spillet til deg som en pakke. Bruker bare Gamezone og er veldig fornøyd med dem.

Det er sendt som servicepakke, så jo. Jeg er ikke dum :p

De har satt opp sporing og alt, men det funker rett og slett ikke. Det er DET som er problemet her.

 

Edit: leif

 

EDIT 2:

 

Ingen hentelapp i postkassa mi i dag heller.

Kjære Gamezone. Har dere glemt å sende spillet? På tide at dere gjør noe med problemet her.

Om dere har sendinginfoen, så bør dere sende den info i mail til kunden. Stikker på postkontoret nå, for å se om leverandøren har sendt noe som helst. Om det er gjort, så burde de ha informasjon om det i systemet.

 

Fikk ikke noe Saint's Row CE her heller, blir nok siste gangen jeg handler der ! :nei:

Lenke til kommentar
Joiner co-op jeg.

GT: Maury Kensei

 

I skrivende stund så driver jeg å fullfører en del activity`s. Ferdig med en heli assult og en trafficing.

 

Endte med å kjøpe en normal utgave SR2 nå i dag, så får CE utgaven kommer når den kommer. Siste kjøpe fra Gamezone her.

kan vi begynne fra starten av? kjøpte spillet for 30 min sia jeg :D:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...