Gå til innhold

Hva som skjer med spillforumet etter Gamer-Tek skillsmissen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det kommer veldig mange henvendelser angående spillforumet nå som Tek og Gamer skiller lag. For å avkrefte enkelte rykter: Spillforumet vårt vil ikke forsvinne eller bli splittet ut, det vil fortsette å være endel av Diskusjon.no. Jeg vet Tek.no arbeider med en erstatter for å fylle opp tomrommet Gamers avreise medfører og forumet vil nok ventelig være tilknyttet opp mot det. Forumet vil nok dessverre ikke være knyttet opp mot Gamer.no, det blir en konsekvens av at de to partene valgte å avslutte samarbeidet.

 

Vi som jobber med forumet vil fortsette å stå på knallhardt for at du får et så godt spillforum som mulig. Det blir jo ikke noe lettere med dette her, men vi håper og tror vi vil kunne legge til rette for at brukere bidrar og er med på gode spilldiskusjoner også i fremtiden. Vi har planer for å involvere våre brukere enda mer over hele forumet, så dette var ikke noe som kom beleilig i så måte. Det er du som bruker som står for innholdet her og du som bruker som må lyttes til når vi skal tilrettelegge best mulig for at nettopp du og andre kan bidra. Det er beklagelig om den skilsmissen medfører ubeleiligheter for noen av våre brukere, da spesielt de som er i spillforumet. Vi har som mål at det du ønsker å diskutere, det skal du finne en plass for hos Diskusjon.no. Om noen av våre spillbrukere føler det blir vanskeligere etter dette så har vi full forståelse for det. Men vi vil som sagt jobbe knallhardt for at spillforumet vårt fortsatt er attraktivt og holder høy kvalitet og at vi kan opprettholde et flott miljø for landets gamere. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet Tek.no arbeider med en erstatter for å fylle opp tomrommet Gamers avreise medfører[/font]

 

Jeg ser for meg nok en overflødig rapporteringsside lik dagens HW.no (litt som en blå ITavisen) - ute av stand til å produsere eget materiale, men veldig flinke til å oversette korte, mildt interessante, engelske nyhetsoppslag.

 

Spillforumet (som hw-forumet) har imidlertid en sterk, engasjert og ikke minst stor brukerbase. Noen forsvinner nok sammen med modersiden, men dersom et flertall fortsetter akkurat som før, går det nok rimelig av seg selv å opprettholde spillforumet med en kvalitet tilsvarende dagens. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Skal nok veldig mye til for at det blir like bra som gamer.no sin side.. Tar ihvertfall tid før det blir det, tenker jeg.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Jeg kan iallfall si at det jobbes på spreng nå med å få opp en ny gaming-site i Tek.no-nettverket. Tjenester, design, gammelt innhold m.m. blir i det store og hele som før, men vi må på plass en ny redaksjon - noe det også jobbes med nå.

 

Nettsiden skal definitivt ha fokus på redaksjonell kvalitet, og det vet jeg den ansvarlige redaktøren i Tek.no-nettverket jobber etter. Hva brukerne ønsker av profil og innhold må også veie tungt, så det er bare å fortsette med tilbakemeldingene :)

 

Vi håper å ha klar den nye siten så fort som mulig, og den kommer etter alt å dømme på nett i løpet av dagen. Stay tuned, mer info kommer! :)

Lenke til kommentar

Redaksjonelt vil det bli hardt å konkurrere mot, men når det gjelder design og innpakning vil det ta lang tid før Gamer.no er tilbake på sitt tidligere nivå - i og med at Tek-nettverket har rettighetene på innpakningen og de tekniske løsningene.

 

Da det er sagt, regner og håper jeg med at dere fortsatt vil bevare de gamle artikkeldiskusjonene (altså bare døper om kategorinavnet) og få drift til å fikse lenkene til artiklene ("Les mer" -lenker i forumtråder) slik at de peker mot artikkelen på den nye siden i Tek-nettverket som fortsatt kommer til å ha de gamle artiklene tilgjengelig.

 

Jeg håper og at dere bare døper om tilbakemeldingskategorien. Mitt forslag er med andre ord å bevare de gamle artikkeldiskusjoner og tilbakemeldinger som har kommet til Gamer.no og ikke putte dem inn i et arkiv. Døp om de to kategoriene.. ;)

Lenke til kommentar

Håper dere tar vare på video-portalen også, etter at den tjenesten kom opp har den både spart tid og krefter for oss lesere på å finne videosnutter. Gamer.no har alt på sin plass. Har sagt det før og gjentar; grunnen til at jeg leser Gamer.no er pga. kvaliteten.

Lenke til kommentar
Skulle ønske de kunne kommet til en løsning, for det siste vi som jobber med forumet ønsket er at våre brukere skulle falle mellom to stoler. Vi kan ikke annet enn å jobbe knallhardt videre og satse på å både ivareta og forbedre nettsamfunnet til spillentusiastene.

 

Bruk tid og les tilbakemeldinger fra spillforumet.

Vurder alle nøye og ta med de beste forslagene.

Og til sist, ikke endre ting som fungerer ;)

 

Dagens gode tips fra Archongamer :p

Lenke til kommentar
Skulle ønske de kunne kommet til en løsning, for det siste vi som jobber med forumet ønsket er at våre brukere skulle falle mellom to stoler. Vi kan ikke annet enn å jobbe knallhardt videre og satse på å både ivareta og forbedre nettsamfunnet til spillentusiastene.

 

 

 

Slik føler og tror jeg at det kommer til å bli. De som er virkelig interessert i spill kommer sikkert til å benytte seg av forumet til nye gamer.no, men det er jo også litt kjedelig når man har opparbeidet et godt rykte og jobbet med sin bruker for å så måtte begynne på nytt.

Lenke til kommentar

Virker som om noen på død og liv bare vil være på et av forumene. Hvorfor ikke stikke innom begge to? Det beste fra to verdener. Selv kommer jeg absolutt ikke til å slutte å være her, men vil vel lage meg en bruker på det nye Gamer forumet også tenker jeg :)

 

Hadde aldri trodd at den nye spillsiden fra Edda skulle komme idag. Har dere allerede skaffet en ganske brukbar redaksjon? Eller plukker dere ut folk fra de allerede eksisterende sidene som slenger inn noen artikler i ny og ne mens man venter på å få plass en helt ny stabb?

Lenke til kommentar

Dette forumet har vært en del av meg siden jeg laget (og fikk bannet :whistle:) denne kontoen i 2002. Det har vært mye opp og ned men en ting er sikkert, det er ikke hardware.no, tek.no eller noe andre som har gjort dette forumet til hva det er. Vi har fått tildelt et verktøy og en platform av dem, men det er vi som brukere som har gjort dette forumet til hva det er.

 

Selv om det er synd at gamer.no forlater nettverket, blir det feil å gi opp det vi har her av den grunn. Jeg i alle fall skal støtte opp rundt gamer.no ettersom de begynner å etablere seg på nytt men jeg skal ikke glemme dette forumet heller. Jeg kommer neppe til å bruke spillinformasjonen til tek.no ettersom jeg er rimelig fornøyd med den kvaliteten gamer.no gir meg, men forumet og dets brukere vil jeg ikke gi opp med en gang.

 

Denne bjørnen skal i alle fall fortsatte sin vante trasking på diskusjon.no, gamer.no eller ikke gamer.no, det er brukerne som holder meg her.

Lenke til kommentar
Det har vært mye opp og ned men en ting er sikkert, det er ikke hardware.no, tek.no eller noe andre som har gjort dette forumet til hva det er. Vi har fått tildelt et verktøy og en platform av dem, men det er vi som brukere som har gjort dette forumet til hva det er.

 

Det er som du sier, et tomt skal hvor brukerne står for innholdet. Vi kan ikke annet en å prøve å gjøre interaktiviteten best mulig. Brukernes ønsker bør respekteres og etterkommes så langt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...