Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Helvette Iceman! Disse bildene gjør at jeg nesten må kjøpe spillet igjen. Etter å ha spilt det i 30min så solgte jeg det forrige gang.

 

Det bør du!

Det blir mye gøyere når du får litt raskere og kulere biler og ikke minst når du begynner å få litt skills :p

 

 

Eg kjøpte meg en sykkel litt før eg lånte vekk spillet, og eg ble overrasket over hvor digg det var og hvor gode de er. Husker eg slet som faen med å vinne et race med sykkel i forrige spillet. Men i LA syntes eg nesten de var overlegne. De er så raske samtidig som at det e drittenkelt å svinge med de.

 

Edit: Leif

Endret av Naiits
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helvette Iceman! Disse bildene gjør at jeg nesten må kjøpe spillet igjen. Etter å ha spilt det i 30min så solgte jeg det forrige gang.

Hehe. Du burde gi spillet litt mer tid, jeg var også litt skeptisk på begynnelsen, men når jeg skaffa biler jeg drømmer om i virkeligheten og jeg kunne style opp bilen så var det ingen vei tilbake :)

 

Awersome bilder!

Hvordan får man de inn på PCen?

Du tar bilder, og når du har lagra det, så trykker du på X, da laster du de opp. Så deretter kan du laste ned bildene herifra: http://socialclub.rockstargames.com

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hmmm... Den forbaskede gummistrikken er ett problem, spesielt når snutens kjipe Chevrolet Impalaer henger på som en klegg selv om du har en topptrimmet Saleen S7 Twin Turbo. Motstandere med langt svakere biler er det enda verre med, her blir du lett forbikjørt. Akkurat denne delen av spillet suger.

 

Dette, i tillegg til de tamme motorlydene. Enkelte biler med V8 (f.eks. Audi RS4 og S5) høres ut som L6/V6. Biler med V12 høres også ut som L6/V6. Dette er ikke så bra. Rockstar burde gjort en bedre jobb med motorlyden. Resten av lyden i spillet er jo såpass bra i forhold.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Da var jeg endelig ferdig med "True Dedication"-trofeet :)

 

Seriøst det tok lang tid!

 

Nå er det bare å slå seg løs på online-trofeene. Hvis noen ønsker å hjelpe meg med å skaffe trofeer online, er det flott. Jeg vil selvfølgelig hjelpe med det samme :)

Endret av dannad
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...