Gå til innhold

Wipeout HD kommer 25 september!


Snerk

Anbefalte innlegg

Joa, men jeg syns trophie skal være noe man skal kunne klare med en gang hvis man er så pass god eller trent en dag. Ikke holde på ganske lenge. Få 100.000 loyalti points tar jo evigheter og å få alle skins på shipsa tar også evigheter.

 

Litt enig med det du sier om loyalty points, menne det skal ikke være slik at man kan trene en dag og få en drøssevis med gull. Bra at det endelig kommer litt flere trophies som krever skills og ikke bare en walkthrough og fem minutter til overs.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er greia med alle trophyene som det står "???" på?

De er som alle andre trophies, men du får ikke vite hva du må gjøre for å få dem. Jeg gjetter på at det er relativt enkle ting man må gjøre, men at det er usannsynlig at man gjør det.

 

Alternativt ting som er så enkle at hvis man veit at det er en trophy så blir det INGEN utfordring.

Lenke til kommentar

Hmm. Har funnet ut at jeg suger i wipeout, ikke spillt det noe særlig, skjønner ikke helt hvordan jeg skal kjøre fortest osv. Spillte online tournament i går. Tapte alle kampene :p . Ser ikke helt hvordan jeg skal greie å ta inn sånn 15 sekunder heller. hehe. Så har noen spørsmål:

 

- skal man bruke speedbrakes samtidig som man svinger (f.eks aktivere venstre speedbrake samtidig som man dytter spaken til venstre i venstre sving), eller kun bruke speedbrakes og ingen styring i svake svinger?

- Hva er absorption av våpnene godt for, kun for å få liv?

- Side shift brukes for å treffe speed pads/weapon pads, eller andre bruk?

 

Andre gode tips til å bli en god wipeout spiller? alle svar verdsettes :thumbup:

Lenke til kommentar

Speedbrakes skal brukes samtidig som du svinger med den analoge stikka ja.

 

Weapon absorption er kun for å få liv ja.

 

Side shift kan vel bruker ved mange anledninger. Men er vel hovedsaklig for å treffe pads eller unngå miner/bomber og andre racere.

 

Tips til å bli en dreven wipeout spiller? Jeg er ikke helt der ennda. :)

Endret av Snerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...