Gå til innhold

Wipeout HD kommer 25 september!


Snerk

Anbefalte innlegg

Jeg sliter virkelig med å få gull på speed laps i de senere eventene. Noen tips til en stakkar? :)

 

Hver gang du passerer mållinjen får du en ny speed-boost. Spar denne en runde, og bruk den like før du når målstreken, da får du en bra kickstart på en ny runde, samt en speed-boost til som du kan bruke i løpet av den runden. Og så gjelder det å treffe mest mulig speed pads og samtidig kanskje få til noen barrel-rolls.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter virkelig med å få gull på speed laps i de senere eventene. Noen tips til en stakkar? :)

 

Hver gang du passerer mållinjen får du en ny speed-boost. Spar denne en runde, og bruk den like før du når målstreken, da får du en bra kickstart på en ny runde, samt en speed-boost til som du kan bruke i løpet av den runden. Og så gjelder det å treffe mest mulig speed pads og samtidig kanskje få til noen barrel-rolls.

Barrel rolls gir mye boost, så det gjelder å få til så mange som mulig. Eksperimenter litt med boosting, kanskje du finner et sted som gir deg ut høyt nok hopp på slutten til å få til en barrel roll.

Lenke til kommentar

Merker at jeg har mye å lære her. Hvordan i alle dager gjør man en barrel-roll?

Jeg har bare gjort det én gang. Og da skjedde det fordi jeg krasja i veggen rett før ett hopp eller noe. Tror jeg fikk et trofé for det til og med :)

 

Edit: leifs

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar
Når du er i luften trykker du høyre, venstre, høyre (eller venstre, høyre, venstre). Første gang du gjør en barrel roll får du trofeet "Happy Accident?"

 

Aha. Da må jeg ha trykket den kombinasjonen mens jeg febrilsk prøvde å rette opp fartøyet etter et møte med veggen.

 

Happy accident indeed :!:

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle sette fingeren på noe måtte det være at det er kanskje litt for mye våpen online, og de er balansert uheldig. Det er vanvittig fordelaktig å ligge først, og får man en liten ledelse er man lite utsatt i forhold til de som kniver om plassene bak. Er man derimot midt i feltet er det en helvetes kryssild av dimensjoner, og hvem som havner hvor er avgjort litt for tidlig og litt for tilfeldig.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle sette fingeren på noe måtte det være at det er kanskje litt for mye våpen online, og de er balansert uheldig. Det er vanvittig fordelaktig å ligge først, og får man en liten ledelse er man lite utsatt i forhold til de som kniver om plassene bak. Er man derimot midt i feltet er det en helvetes kryssild av dimensjoner, og hvem som havner hvor er avgjort litt for tidlig og litt for tilfeldig.

 

Helt enig med deg der, satt faktisk å tenkte på det når jeg spilte nå. Det er litt bingo-tendenser hvis man ligger midt i feltet.

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle sette fingeren på noe måtte det være at det er kanskje litt for mye våpen online, og de er balansert uheldig. Det er vanvittig fordelaktig å ligge først, og får man en liten ledelse er man lite utsatt i forhold til de som kniver om plassene bak. Er man derimot midt i feltet er det en helvetes kryssild av dimensjoner, og hvem som havner hvor er avgjort litt for tidlig og litt for tilfeldig.

 

Helt enig med deg der, satt faktisk å tenkte på det når jeg spilte nå. Det er litt bingo-tendenser hvis man ligger midt i feltet.

hehe, der må jeg bare si at Nintendo har vært veldig flinke gjennom tidene i MarioKart. Der var veien kort fra 1 til siste plass, og ganske kort opp igjen. Men vil selvfølgelig ikke ha slike tilstander i Wipeout da..

Må forresten si jeg liker Ubermall. Det er en behagelig bane

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Vekker denne tråden til live igjen ved å svare på spørsmål og samtidig be om litt hjelp selv. Har virkelig tatt frem igjen Wipeout i det siste og har fått skikkelig teften av platinum-trophy her.

 

Spøøørsmål: Hvor mye har pitchen på skipet å si for hastighet og tider? Altså om du vipper snuten på skipet frem eller bak..

 

Har dere noen tips til hvordan en bør holde pitchen osv ?

 

Selv tenker jeg ikke særlig mye på pitchen eller hvordan den holdes, så det har nok ikke veldig mye å si. Men den kan brukes til å få litt ekstra luft under vingene på små hopp dersom du drar nesen oppover, eller den kan brukes motsatt for å unngå å fly til helvete, og heller komme seg ned på jorda igjen.

Leser også på nettet at å presse nesen på skipet nedover kan være med på å øke maksimumhastigheten din litt, men vet ikke hvor mye dette stemmer.

 

 

Så over til det jeg trenger hjelp til, nemlig følgende trofé:

 

Bling Brigade

 

Description:

Finish an eight player online race with all players using ships that are displaying Campaign Skins.

 

Så jeg trenger altså 7 Wipeout-spillere til som har fullført Campaign-mode, og dermed låst opp campaign-skins. Flott om de som eventuelt er interessert i å ta dette trofeet skriver seg på her, så kan vi få organisert det :)

 

De som er med:

Nevnarion

Blodappelsin

Sir-Allistair

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Så over til det jeg trenger hjelp til, nemlig følgende trofé:

 

Bling Brigade

 

Description:

Finish an eight player online race with all players using ships that are displaying Campaign Skins.

 

Så jeg trenger altså 7 Wipeout-spillere til som har fullført Campaign-mode, og dermed låst opp campaign-skins. Flott om de som eventuelt er interessert i å ta dette trofeet skriver seg på her, så kan vi få organisert det :)

 

Jeg er interessert, men jeg har nesten ikke tilgang til PS3 før etter påske. Er nesten ferdig med campaign, mangler et par race på siste tier om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Flott. :) Kan fort ta litt tid å få tak i antallet folk som trengs, så usikkert når det blir gjort uansett. :)

Selv strever jeg med å få gull på elite på siste eventen for tida. Motstanderne der er helt syke, og det er egentlig bare bingo om man kommer først eller sist.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...