Gå til innhold

Wipeout HD kommer 25 september!


Snerk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sikkert fordi du spiller på det letteste som er 462 km/h mens den alle vanskeligste graden er på 793 km/h..

 

(Det er to grader mellom de og)

Tror det har mer med kontrollen å gjøre, den er litt for direkte, litt for snill. Gamle Wipeout var mer som å styre et spann løpske hester i riktig retning, tenk lenge før du handler. Men for all del, spillet er grisefett. 139 kroner? Gitt vekk. Kunne nesten betalt fullpris for dette her.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som ble litt svimmel i beynnelsen av spillingen eller? Jeg kødder ikke, ble litt småsvimmel med en gang og grafikken fløt litt sammen og det var litt ubehagelig. Litt vanskelig å se også. Men det ga seg nesten helt etter fem minutters spilling.

 

Uansett et knallspill og jeg kommer å fortsette å spille, selv om jeg måtte dra fram spybøtta. ;)

Lenke til kommentar
Er det bare meg som ble litt svimmel i beynnelsen av spillingen eller? Jeg kødder ikke, ble litt småsvimmel med en gang og grafikken fløt litt sammen og det var litt ubehagelig. Litt vanskelig å se også. Men det ga seg nesten helt etter fem minutters spilling.

 

Uansett et knallspill og jeg kommer å fortsette å spille, selv om jeg måtte dra fram spybøtta. ;)

Vanskelig å se? Hva slags TV har du koblet til systemet ditt? Grafikken er ihvertfall eksemplarisk perfekt hos meg.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som ble litt svimmel i beynnelsen av spillingen eller? Jeg kødder ikke, ble litt småsvimmel med en gang og grafikken fløt litt sammen og det var litt ubehagelig. Litt vanskelig å se også. Men det ga seg nesten helt etter fem minutters spilling.

 

Uansett et knallspill og jeg kommer å fortsette å spille, selv om jeg måtte dra fram spybøtta. ;)

Vanskelig å se? Hva slags TV har du koblet til systemet ditt? Grafikken er ihvertfall eksemplarisk perfekt hos meg.

 

32" Lcd, ikke noe galt med grafikken per se. Mer den effekten den hadde på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...