Gå til innhold

Wipeout HD kommer 25 september!


Snerk

Anbefalte innlegg

Verdt å nevne at spillet har blitt oppdatert til v.1.30 nå, og fått noen nye funksjoner.

http://playstation.joystiq.com/2009/04/07/...spectator-mode/

 

V1.3 Updates

 

* Game Invites, easily bring friends into the action or join their events

* Friend Notification, see friends in active online matches and join them instantly

* Podium Screen, displays top-three winners

* Spectator Mode, 4 camera angles

* Online badges, performance based

 

 

Merk: Det rapporteres om at mange har hatt problemer med at spillet crasher etter installeringen av denne oppdateringer. Selv har jeg foreløpig ikke opplevd noe problemer med den.

Flott at spillet endelig får en oppdatering også, var litt bekymret for at det hadde gått helt i glemmeboken. Lever fortsatt i håpet om at vi snart kan få noen nye baner o.l.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Synd at denne tråden er så lite aktiv, men jeg bumper den hvertfall, for på PS Store nå har Wipeout HD fått en expansion pack, med nye skip, baner og diverse andre oppdateringer. :D Koster 75 kr. Har selv ikke testet den ut enda, men skal definitivt.

 

Edit: detaljer:

 

The WipEout HD Fury expansion pack will increase the content of your current game with 8 new tracks, 13 new ship models and 3 new game modes, 2 of which will be available for online play! In addition there will be new trophies to attain, a re-styled front-end and a selection of new & improved multiplayer functionality!

 

The Eliminator game mode will allow you to release all that pent-up aggression as you use the full arsenal of Wipeout weaponry to destroy your opponents. Forget those racing lines; this is all about destruction, with the victor being the first to reach the target score!

 

Elimination mode! :D Endelig!

 

 

Kunne gjerne også tenke meg å ta opp igjen forsøket på å ta Bling Brigade-trofeet, men da trenger vi nok folk som vil være med.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...