Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har spillet som veit om det går ann å styre fly/helikopter eller noe lignende?

Noen som har prøvd map editoren og kan gi meg noen tilbakemeldinger på den?

 

Eneste du får fly er hangglider

 

Mapeditoren syns jeg er enkel og lett å bruke=)

 

Takker for det :thumbup:

Omtrent hvor store maps er det mulige å lage?

Lenke til kommentar
Jeg har ca. 35-40 fps i gjennomsnitt. Hva har dere?

 

 

100 all the way med alt på max @1680x1050....

 

 

 

nei ikke egentlig :p

har ikke sjekka men tipper det er rundt det du har... noe på medium og noe på high/max @1680x1050

 

 

kan jeg forresten se fps ingame? via consol elns? eller må jeg bruke for eks fraps

Endret av dTd
Lenke til kommentar
Noen som har spillet som veit om det går ann å styre fly/helikopter eller noe lignende?

Noen som har prøvd map editoren og kan gi meg noen tilbakemeldinger på den?

 

Eneste du får fly er hangglider

 

Mapeditoren syns jeg er enkel og lett å bruke=)

 

Takker for det :thumbup:

Omtrent hvor store maps er det mulige å lage?

 

Nå har jeg ikke testet mp-delen ennå, men etter det jeg hører ikke store nok:(

Jeg syns dermot at man kan lage ganske store kart, men jeg har som sagt ikke testet mp ennå

Lenke til kommentar
Haha, oppdaga en utrolig bug for litt siden. Fienden sikter ikke på deg i det hele tatt men en helt annen vei, alikevel tar du skade når de peprer til med AK'ene sine. Utrolig! :)

Akkurat det samme skjedde med meg i sta! Det så jo helt latterlig ut! :) Det er vel en av tingene en patch vil fikse forhåpentligvis. Det som irriterer meg nå, er at når jeg bruker DX10 (very high) så detter jeg ut av spillet altfor ofte.

Lenke til kommentar

Må si noe som ikke har mye med temaet og gjøre.. Synes moderatorene her gjør mye rart!? Mange tråder som stenges, og innlegg som blir som blir sagt er upassende, men det viktigste er dette med tråder. Hvis dere først skal være strenge, som jeg skjønner, så ville det vel være en idé å stenge noen av de hundre forumemnene om folk som har problemer med å innstalere FC2? Poenget med at dere er her, må jo være å holde forumet ryddig og oversiktlig... Konsekvent er ordet!

Lenke til kommentar
Å FUCK!!!

 

HVORFOR MÅTTE JEG FÅ MOTORSTOPP HER UTE? :nei:

 

AWW FUCK! fuck! fuck! fuck!

 

1127910.jpg

 

21 fps i spillet?? Hva har du fps i gjennomsnittet i spillet egentlig ?

tenker jeg får spillet i morgen på pc :-)

21 KOMMA 1 eff-pee-ess faktisk.

Nå spiller jeg på en laptop og 1920x1200 da. Settings står på high. :ph34r:

 

se video her:

http://www.youtube.com/watch?v=mrERH9fLk0I

og her:

http://www.youtube.com/watch?v=s7rzYpR4AT8

 

DELL XPS M1710 FOR THE WIN!

Lenke til kommentar

Er litt jammed. Noen hjelpe?

 

Tror noen andre blitt stuck samme stedet. Helt i begynnelsen der jeg skal til Mikes bar, den er ikke åpen. Må jeg vente lenge, eller hva skal jeg gjøre? Kan liksom ikke gå videre, for det er jo ingen andre ting å gjøre imens.

 

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Akkurat det samme skjedde med meg i sta! Det så jo helt latterlig ut! :) Det er vel en av tingene en patch vil fikse forhåpentligvis. Det som irriterer meg nå, er at når jeg bruker DX10 (very high) så detter jeg ut av spillet altfor ofte.

 

Har opplevd det at spillet plutselig detter ut to ganger på ca. 5 timer totalt, kjører også DX10. Har du nyeste drivere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...