Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som bruker betadriveren som kom til Geforce? den som heter 180. et eller annet :p

Det står den jeg har nå altså 178.24 ett eller annen den er anbefalt, tør jeg gamble med å laste ned den driveren.

 

Last ned 180, den vil jeg deg et kraftig FPS boost. Vet ikke om de har fikset editoren nå, men isåfall er den nyeste driverer mye bedre og jeg synes synd på deg hvis du ikke tar deg tiden til å laste den ned, 170 serien er crap i forhold i Far Cry 2.

Lenke til kommentar

Gikk nettopp gjennom stor overgang i spillet nå.

 

 

Ble sendt av UFFL i Pala til å drepe lederen i UFFL så han andre og "jeg" kunne ta over. Gjorde det, fikk en telefon av Reuben og reiste til litt sør for Pala. Der sier han at UFFL's neste mål er meg og alle vennene mine. Da får jeg valget om å gå til Mike's Bar og redde vennene mine eller reise til Pala for å hjelpe Underground. Reiser til Mike's bar for å hjelpe vennene mine, men vi blir eid (blir selv slått i svime) og alle buddiene mine blir drept unntatt Reuben. Våkner opp i en sandstorm, kryper meg bort til en hytte for ly, og der kommer ikke sjelve sjakalen. Så kommer noen andre og ber meg om å drepe ha som sendte meg for å drepe lederen i UFFL, gjør det og vips så begynner jeg på sør-delen av Afrika.

 

Var litt trist å miste alle "buddiesene" mine, følte litt med da de ble drept. Men fy faen så spennende det var.

 

 

Lenke til kommentar
50-60FPS, 1920*1200, alt på max, ingen AA :) Flyter som smelta smør!

 

hvorfor ikke sette på aa når alt flyter på 60fps ? er jo bortkastet kratft hehe. ser mye bedre ut med 4xAA supersampling. en 0 aa. gresset er ikke pent uten supersampling aa

 

Når jeg kjører 1920*1200 synes jeg ikke AA er nødvendig, det er bare en FPS-killer av dimensjoner, og når det ikke ser noe særlig bedre ut, dropper jeg det :)

Lenke til kommentar
Gikk nettopp gjennom stor overgang i spillet nå.

 

 

Ble sendt av UFFL i Pala til å drepe lederen i UFFL så han andre og "jeg" kunne ta over. Gjorde det, fikk en telefon av Reuben og reiste til litt sør for Pala. Der sier han at UFFL's neste mål er meg og alle vennene mine. Da får jeg valget om å gå til Mike's Bar og redde vennene mine eller reise til Pala for å hjelpe Underground. Reiser til Mike's bar for å hjelpe vennene mine, men vi blir eid (blir selv slått i svime) og alle buddiene mine blir drept unntatt Reuben. Våkner opp i en sandstorm, kryper meg bort til en hytte for ly, og der kommer ikke sjelve sjakalen. Så kommer noen andre og ber meg om å drepe ha som sendte meg for å drepe lederen i UFFL, gjør det og vips så begynner jeg på sør-delen av Afrika.

 

Var litt trist å miste alle "buddiesene" mine, følte litt med da de ble drept. Men fy faen så spennende det var.

 

 

høres ekstremt spennende ut ja :) gleder meg til å komme lenger. men tar ting litt rolig. nyte spillet. glemte det med crysis og hadde runda det før jeg viste ordet av det hehe.

Lenke til kommentar
ja vet det.. men da jeg er med diamanten og den ikke blinker når den bare står på grønnt lys da står jeg med den sikkert. men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for og ta den opp.. har testet alle kanaper på ps3 kontrollen:(

 

Etter at du har funnet diamanten, så må du gå ganske nærme den, da skal det dukke opp ett 'hånd' symbol mitt på skjermen, trykk deretter på trekant knappen hvis du har ps3. Da plukkes den opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...