Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan bekrefte at våpenmannen gir deg nye oppdrag etter hvert som du avanserer hovedhistorien? Eller er det andre ting som spiller inn? Skulle gjerne kommet i gang med det neste, som gir meg en eller annen high-tech sniper rifle. Ikke at jeg har hatt noen problemer med den trofaste Dragunoven min så langt, men men skal jo ha mål her i livet.

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte at våpenmannen gir deg nye oppdrag etter hvert som du avanserer hovedhistorien? Eller er det andre ting som spiller inn? Skulle gjerne kommet i gang med det neste, som gir meg en eller annen high-tech sniper rifle. Ikke at jeg har hatt noen problemer med den trofaste Dragunoven min så langt, men men skal jo ha mål her i livet.

 

Du må videre i hovedhistorien først.

Lenke til kommentar

Hmmm, kommer jo sinnsykt mange kvalitetsspill framover nå. Lurer derfor på om Far Cry 2 er et av spillene jeg kjøper eller et av spillene jeg dropper. Har ikke vært så usikker siden jeg kjøpte Assassins Creed. Det ble i hvertfall epic fail og solgt dagen etter. Anbefaler folket her spillet? Har lest endel omtaler, men er fortsatt ikke sikker.

Lenke til kommentar

hvis du har en rask PC, og du liker skytespill, vandring, "gjør-hva-du-vil" opplegg. Og liker å bli skremt noen ganger, og litt irritert "WTF ?!-hvor-skyter-de-meg-fra???" Kan spillet anbefales. Eller skaffer du deg det på andre måter, som å spille hos en kompis, og hvis du liker det da. SÅ kjøper du ganske enkelt.

Lenke til kommentar

Skuffet over spillet. Det mangler en skikkelig story og man bruker altfor mye tid på å reise. Synes spillet blir FOR fritt. Mange ganger har jeg gått rundt og lurt på hva jeg egentlig skal gjøre. Teknisk sett er det bra, selv om grafikken ikke er helt på Crysis-nivå. Grafikkmotoren er ikke spesielt krevende.

Lenke til kommentar
Når du har kommet til sør-delen av kartet, kan du da komme tilbake til nord-delen igjen? Greit å vite nemlig :) .

 

Jeg har vært et par timer i andre delen av kartet nå, og har gått minst to ganger tilbake til første del. Vel å merke har jeg bare vært helt sør i nordre kart, men det gikk fint å gå frem og tilbake.

 

Jeg har forresten spillt i to hele dager nå (totalt vil jeg tro jeg har spilt mellom 15 og 25 timer, og er kommer litt over 50%. Er enda ikke lei!

 

Likte .50 kaliber sniperen, men jeg tror jeg kommer til å holde meg til MP5SD, Dart Rifle og enten Flare Gun, Makarov Silenced eller IEDs. Jeg liker også å bruke .50 cal sniper (AS50), makarov pistol med lyddemper, og en heavy machine gun til nærkamp når det blir for lite/går for sakte med en pistol og en sniper.

 

Mac 10 er også overraskende bra! Den sammen med MP5SD og Dart Rifle er veldig bra syntes jeg, så har jeg den som backup.

 

For meg er det viktigste kanskje å være så stille som mulig. Dette gjør spillet mye lettere, men også vanskeligere på den måten at det krever mer planlegging. Det er uansett verdt det når du har tatt ut alle, eller nesten alle i en base, uten at noen har merket noe! :p Det er derfor jeg liker så godt Dart Rifle og MP5SD.

 

Etter ca. 10 timer så hater man: !

1. Reise altfor langt mellom oppdrag.

2. Fittekjerringer som alltid må skyte på deg når du kjører fredelig forbi.

3. Mangel på normale folk!

4. Skru og skru på den Jævla bilen!!

 

Jeg er ikke enig i at man hater de punktene, og jeg er heller ikke enig i at det er for lange reisertider. Jeg syntes dette er bedre enn om hele mappet hadde vært mer kompakt, og alt så side om side.

 

Men jeg er enig i at det er irriterende at alle biler og kontrollpunkter skal komme etter deg med en gang de ser deg, og bilen blir litt lett ødelagt, så man må ut og skru.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...