Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håpløst.

Map-keyen er blitt permanent "5" til fots, selv hvor mye jeg bytter den.

Bruker den vanligvis på "tab", men plutselig så jamma den seg på 5.

 

I bilen fungerer den på tab som normalt.

 

dritbug.

 

Kult (Ikke at du har den buggen da)

Bruker også mappen på Tab, synes det var utrolig slitsomt og uoversiktlig og ha det på 5

Lenke til kommentar
Kult (Ikke at du har den buggen da)

Bruker også mappen på Tab, synes det var utrolig slitsomt og uoversiktlig og ha det på 5

 

 

Ja, det er langt å strekke seg bort til 5-tallet i kampens hete. Dessuten så har pekefingeren lett for å gli bort på E i forsøket, så plutselig har jeg hoppet inn i en bil eller noe. Som sagt, VELDIG ugunstig.

 

Finnes det en fil med key bindings jeg kan redigere manuelt?

Lenke til kommentar

syns det funker knall med 5 tallet :p

men nå har jeg lange fingre da xD

 

finnes det en måte å reparere våpen man finner? har for eks funnet den 50. sniperen, as50 elns heter den ingame... har ikke kjøpt den...

og kan man "Lagre" bilene man finner noe sted egentlig?

 

anyone?

Lenke til kommentar
finnes det en måte å reparere våpen man finner? har for eks funnet den 50. sniperen, as50 elns heter den ingame... har ikke kjøpt den...

og kan man "Lagre" bilene man finner noe sted egentlig?

 

anyone?

 

 

Synes å ha fått opp popups med vehicle saving spots på enkelte plasser hvor jeg har drept litt folk.

f.eks savespots?

 

våpen vet jeg ikke noe om, men om du kjøper en weapons crate kan du sikkert putte det oppi der, og så hente det frem pent og nytt i andre weapons crate senere.

Lenke til kommentar
finnes det en måte å reparere våpen man finner? har for eks funnet den 50. sniperen, as50 elns heter den ingame... har ikke kjøpt den...

og kan man "Lagre" bilene man finner noe sted egentlig?

 

anyone?

 

 

Synes å ha fått opp popups med vehicle saving spots på enkelte plasser hvor jeg har drept litt folk.

f.eks savespots?

 

 

våpen vet jeg ikke noe om, men om du kjøper en weapons crate kan du sikkert putte det oppi der, og så hente det frem pent og nytt i andre weapons crate senere.

 

 

sikker på at det blir nytt i våpenkassa? :p den ligger der atm :p skal sjekke :whistle:

 

edit: heahahahaha, det funka dårlig :p

skjøt ca 3 skudd før hele rifla bare delte seg i to og forsvant xD

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Beklager fryktelig om noen har spurt om dette før, et søk på FarCry-wikien gjorde meg heller ikke smartere.

 

Er det noen som kan forklare meg hvordan crates fungerer? I.flg wiki-en får jeg en uendelgi forsyning av det aktuelle våpenet jeg legger i "kassen", men det henger jo alltid en ny modell på veggen uansett?

 

Edit: Tror nettopp jeg skjønte det, det vil alltid finnes et tilsvarende våpen i "safe house", mens i Armory finner jeg det uansett? Korrekt?

Endret av The Stig
Lenke til kommentar

Okay, nå har jeg spillt i ca 7 timer. Elsker spillet så langt, men det er en ting jeg missliker så ufattelig mye. Og det er di Sata**** Chechpoints dær "fienden" respawner hver gang jeg kjører forbi. Det irriterer så UFATTELIG!!!!!

PS: Hvis det er noen som er plaget med at de kjører i windowed mode så er det bare å trykke ALT + Enter ingame så ordner det seg :grin2:

Lenke til kommentar

Du får ikke uendelig antall våpen av det du legger i kassene. De fungere ganske intuitivt. La oss si at du legger et brukt våpen i kassen. Da kan du hente DET våpenet hvor enn du er. Du bytter det da ut med det du holder i hånden. Våpenet blir ikke reparert om du putter det i kassen. Når du er i våpenrommet er det en god idé å putte nye våpen i kassene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...