Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, etter oppdraget hvor man sprengte gassvogna til toget, så falt jeg for fristelsen og savet fra menyen.

Etter det får jeg ikke opp mappen min, hvorfor ikke?

 

Det funker i kjøretøy, men ikke til fots.

Fullstendig håpløst å virre rundt midt i afrika uten retningssans.

 

Jeg har prøvd å re-bindet keyen frem og tilbake for å prøve å resette, men det virker ikke som om problemet ligger der.

 

 

videre lurer jeg litt på hvordan man får tak i diamanter som ligger plasser man ikke kommer til. f.eks oppe i togvogner uten påstigningsrampe og slikt. Skal man bygge seg et stilas eller noe?

Lenke til kommentar
Hm, etter oppdraget hvor man sprengte gassvogna til toget, så falt jeg for fristelsen og savet fra menyen.

Etter det får jeg ikke opp mappen min, hvorfor ikke?

 

Det funker i kjøretøy, men ikke til fots.

Fullstendig håpløst å virre rundt midt i afrika uten retningssans.

 

Jeg har prøvd å re-bindet keyen frem og tilbake for å prøve å resette, men det virker ikke som om problemet ligger der.

 

 

videre lurer jeg litt på hvordan man får tak i diamanter som ligger plasser man ikke kommer til. f.eks oppe i togvogner uten påstigningsrampe og slikt. Skal man bygge seg et stilas eller noe?

 

funker flott å save fra menyen hos meg :)

 

btw, den diamanten som ligger på toget kommer man til ved å hoppe fra den "sniper spotten" eller hva jeg skal kalle det, den store runde tingen :p men save først, eller kjør lastebilen intill sånn at du faller på den, for ellers dør du :p

Lenke til kommentar
funker flott å save fra menyen hos meg :)

 

btw, den diamanten som ligger på toget kommer man til ved å hoppe fra den "sniper spotten" eller hva jeg skal kalle det, den store runde tingen :p men save først, eller kjør lastebilen intill sånn at du faller på den, for ellers dør du :p

 

 

Det jeg mente var at mappen ikke fungerte etter jeg hadde savet.

Selve saven fungerte fint, men nå springer jeg rundt i afrika uten at kartet kommer opp med mindre jeg sitter i en bil.

 

ellers så elsker jeg dette spillet.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å logge meg inn på multiplayer, men kom ikke inn. Først står det at Far Cry 2 serverne er nede. Så kommer det en melding opp at det var noe feil med logging brukernavn/passord/key.

 

Det med Online Key. Fant ut at man skal bruke numpad. Men glemte å prøve med "-" slass i numpad, hvis jeg gjør det, "virker" da Far Cry 2 serverne?

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
har noen prøvd multiplayer på ranked match? UMULIG og komme seg inn på noen som helst server :ohmy: ... Punkbuster opplegget :nei:

 

det finnes ikke dedikerte servere til fc2 derav problemet å finne noen. du kan heller ikke joine en server når du vil og du blir sparket ut av serveren etter endt match i ranked mode.

Lenke til kommentar
har noen prøvd multiplayer på ranked match? UMULIG og komme seg inn på noen som helst server :ohmy: ... Punkbuster opplegget :nei:

 

det finnes ikke dedikerte servere til fc2 derav problemet å finne noen. du kan heller ikke joine en server når du vil og du blir sparket ut av serveren etter endt match i ranked mode.

Kommer det noen gang dedikerte servere? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...