Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er enig i en ting spillmagasinet.no sa i sin anmeldelse ja... Det er så øde! Har ikke sett et dyr og finnes ikke "normale" mennesker i det hele tatt. Veldig fornøyd med spillet egentlig, men synes det er litt kjipt at det ikke finnes annet en "hostile life" i spillet :ermm:

 

Dette reagerte jeg og på. I introen er det jo masse folk langs veiene. Men nå skal det jo sies at det er krig, men han taximannen sier jo at det ikke er noen vei ut. Og med tanke på at det er psykotiske kiser som patruljerer veiene ville jeg og holdt med innendørs om jeg var sivilist.

Lenke til kommentar

Må si at førsteinntrykket mitt av Multiplayer er ganske dårlig. De to banene jeg har spillt har vært veldig små. Den ene var åpen og perfekt for å bli spawnkilla av snipere, og den andre var i en veldig liten by, der assault rifler var det eneste som funka. Det tar også alt for lang tid å spawne (i Team Deathmatch!), noe som kan være veldig plagsomt.

Jeg savner også et minimap, men dette er vel bare en vanesak...

Førsteinntrykket mitt av Singleplayer viste seg å være litt feil, så jeg håper det samme gjelder for MP...

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar
Hvor mange timer brukte du på spillet?

Det står i stats-en eller noe.

 

Har selv gått lei av spillet for et par dager siden, etter nesten 6timers spilling til 12% eller noe.

Da har du spilt en del!!!!!!!!!!!

 

Brukte 13Timer:3minutt:33sekund(lol), der jeg står rett før det som "avslutter" storymode.

Men jeg kekefarma nesten bare de ordentlige oppdragene(blå). Gjorde selvsagt noen våpen oppdrag osv for å få bedre våpen osv.

Men angrer på at jeg ikke gjorde mer utforsking og sidemissions. Det er et tips:

Ikke gjør ferdig oppdragene før du føler selv at du vil :p

Fordi:

Når du først har avslutta kan du ikke gå tilbake til verdenen og utforske, virker det som. :/

 

Vurderer og starte på nytt o:

Endret av l0Ff
Lenke til kommentar

Henta CE på postkontoret nå :D

 

Noe litt artig er at det står +16 aldersgrense ting på pappen utenpå treesken, 18+ på selve treesken, 16+ på spillcoveret og 18+ på discen. Hva er riktig? :p

 

Ble litt skuffet over det kartet som var en del av CE, det er jo mindre og mere uklart en det som følger med i den vanlige utgaven..

Lenke til kommentar
Må si at førsteinntrykket mitt av Multiplayer er ganske dårlig. De to banene jeg har spillt har vært veldig små. Den ene var åpen og perfekt for å bli spawnkilla av snipere, og den andre var i en veldig liten by, der assault rifler var det eneste som funka. Det tar også alt for lang tid å spawne (i Team Deathmatch!), noe som kan være veldig plagsomt.

Jeg savner også et minimap, men dette er vel bare en vanesak...

Førsteinntrykket mitt av Singleplayer viste seg å være litt feil, så jeg håper det samme gjelder for MP...

 

 

Så lag din egen utrolige bra bane da!!! Problem solved :woot::grin:

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
"Game of the year" blir dette neppe, men OK spill.

 

Tenkte faktisk nøyaktik det samme..

 

Neppe noe Game of the year, men greit nok spill..

Far Cry 2 PLUS 8 TRAINER laugh.gif

Blir fornøyd om noen forklarer hva trainer tingene er...

 

er en enkel måte å jukse på. Gir snarveier til våpen og lignende mens du spiller.

 

F8 for flammekaster, F9 for uendelig ammo, osv..

 

noen flere som ikke får starta editoren pga. 180.42-driveren??

 

Ja, jeg :S

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...