Gå til innhold

Hardware.no: Meningsmåling om det nye designet til Hardware.no.


  

544 stemmer

  1. 1. Hva er ditt førsteinntrykk av det nye designet til Hardware.no?

    • Meget positivt
      47
    • Positivt
      102
    • Middels
      123
    • Negativt
      150
    • Meget negativt
      119
    • Ingen formening
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utseende = Veldig bra, men kunne vært litt mørkere. Blir veldig slitsomt med den skrikende hvitfargen.

 

Layout = Det er her alt faller igjennom føler jeg, savner strukturen som vi hadde i det gamle designet.

Alt blir så rotete og uoversiktlig nå :(

Stortsett alt fra "siste nytt, tester, prisguide, forum" linkene og nedover er bare rot.

 

Om de kunne fått tilbake den gamle strukturen, og beholdt det nye utseende så tror jeg mange hadde blitt fornøyd :) Hvert fall jeg :p

 

Vi klagde jo veldig mye på at artikkelen var rotete under BETA-testingen, merkelig at det ikke har blitt tatt bedre tak i :hmm:

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Jeg syntes det for det første er dumt å si at det er dårlig design, og like dumt å sette opp en poll samme dagen som det nye designet er ankommet.

 

Per i dag liker jeg ikke designet så veldig mye, men det er pga. jeg er et menneske, og mennesker liker ikke forandring!

 

Ja, det forige designet var også bra, men dette var mer stilrent og nyere, og jeg er 99% sikker på at om en måneds tid eller mer, så vil de aller, aller fleste mene at det er bra design.

 

Gi det en sjanse da i det minste!

Lenke til kommentar

Likte det absolutt ikke, alt for rotete, bilder her og der, vanskeligere å se hva som hører til hvilken artikkel, for mye dilldall på høyresiden. Likte det absolutt ikke. Selv etter en god runde med adblock i FF er det lite oversiktelig i mine øyne.

 

En av de tingene jeg likte så bra med det forrige designet var at alle artikklene var i en enkelt kolonne, med nyest øverst og eldst nederst. Nå minner det mer om amobil sin "gamle" (har ikke sjekket om de har den samme de hadde i forrige uke enda), der noen artikkler er større enn andre, og de blir flyttet litt rundt på toppen av siden etter hvert som det kommer nye.

 

Så alt i alt komemr jeg nok til å beøke forsiden mye skjeldnere nå, heller bare gå inn på de sakene som høres interessante ut via igoogle.

Endret av Wazu
Lenke til kommentar

Jeg synes det var mye bra i det nye designet, men kunne godt tenkt meg noen endringer. En av dem gjelder reklamen, så den hopper jeg over da det ikke er sannsynlig at jeg får gehør allikevel.

 

Men jeg skulle gjerne sett en vertikal stripe t.h. eller t.v. for artikkelen jeg leser, med de andre sakene fra forsiden og da bare med miniatyrbilder over ingressen. Gjerne ha denne stripen t.v. for artikkelteksten, fordi jeg synes teksten kom litt for langt til venstre nå. Føler det som om jeg sitter på kino helt ute på siden og må vri hodet for å se. :)

 

Og så må jeg melde om en feil, faktisk: RSS-feeden fungerer ikke i dag. Alle RSS-lenkene går rett til forsiden, istedet for til artikkelen.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Meget negativt, hvorfor forandre fra noe som var OK til noe som ser ut som en 13-årings myspace?

 

Dette gjorde gamer.no for en stund siden også; jeg sluttet å kikke der og fant utenlandske sider istedet.

 

@Zeke_ : hvis mennesker ikke liker forrandring....... hvorfor i svarte skal man absolutt tvinge det igjennom da? og bare for å få trykt reklamen opp i trynet mitt. nei takk.

Endret av howdyStranger
Lenke til kommentar

Førsteinntrykket mitt var faktisk veldig negativt. Når jeg har studert det litt mer nøye, ser jeg at det ikke er så ille, men likevel altfor rotete. Likte mye bedre måten artikklene stod under hverandre i en og samme kolonne, nå ser det mest ut som de er kastet utover, med reklamen slengt inn på tilfeldige steder.

Synes det gamle var mye mer stilrent, deilig med noe som er oversiktlig og enkelt, og ikke et forsøk på å få så mye som overhodet mulig trykket inn på en liten forside.

 

Synes også det er feil at alt skal ha så veldig kult og overveldende design, det er innholdet som teller på en slik seriøs dataside, og det er ikke folk som synes designet er kult man skal appelere til her, men heller de som er ute etter en god og oversiktlig side hvor de kan lese seriøse artikler.

Personlig gir det meg negative assosiasjoner til en side når det første jeg legger merke til er et overdrevet design. Det gir meg assosiasjoner til mindre seriøse sider som prøver å pakke inn lite innhold i mye design.

 

Det er sikkert mye som er en vanesak, og jeg kommer nok til å vende meg til mye av det.

Men på den annen side: Why change the winning team? ;)

Lenke til kommentar
Jeg syntes det for det første er dumt å si at det er dårlig design, og like dumt å sette opp en poll samme dagen som det nye designet er ankommet.

 

Per i dag liker jeg ikke designet så veldig mye, men det er pga. jeg er et menneske, og mennesker liker ikke forandring!

 

Ja, det forige designet var også bra, men dette var mer stilrent og nyere, og jeg er 99% sikker på at om en måneds tid eller mer, så vil de aller, aller fleste mene at det er bra design.

 

Gi det en sjanse da i det minste!

 

Skjønner at det kanskje kan være lurt å vente noen dager før man begynner å dømme, men design/layout blir da vitterlig ikke bedre selv om det går en måned eller to!

Itavisen/Itpro/idg sine design er fremdeles fæle og rotete.

 

Stemte selv negativt da jeg ikke er imponert over layouten. Var med på betatesten og gav tilbakemeldinger om mine erfaringer men det ser ikke ut til at de har gjort noe særlig bortsett fra fjerne bugs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...