Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Eg har ikkje lese nokon av dei, men karane er store fans av Knausgård og sa at det tematisk sett minna om han. Men dei kjenner måten min å skrive og fortelle på, og sa eg ikkje trengde å frykte noko. Personleg er det Shantaram og Dag som er drivkrafta. Ikkje noko mål å utlevere verken meg eller andre, men heller slå saman folk til andre karakterar, flytte rundt på historier etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg lurte på hvorfor du var på Levanger, ja. :p

Er det en såpass gudsforlatt plass? :p

 

Njæ, kanskje ikke SÅ ille, på høyde med Verdal, vil jeg anta. Langt fra så bra som Steinkjer, vel og merke. :p

 

Smurf bor jo der

Langt i fra. Eller rundt 1,5 time med tog og 45 - 50 min med buss (inkl. 30 - 45 min ventetid på at en ny buss skal gå, siden den forrige gikk i det toget rulla inn på stasjonen i Trondhjem). Jeg bor på Orkanger, og har aldri bodd på Levanger. Som Hedvig sier, er det i Sør-Trøndelag, og ikke i Nord-Trøndelag. Jeg bodde for øvrig fire år på Steinkjer, som ligger rundt 30 min (avhengig av kø og hvor fort du kjører, evt. om toget går slik det skal) nord for Levanger.

Lenke til kommentar

De vil vel ikke at treningssentrene skal bli et sted for sjekking og kåte griser som ikke gjør annet enn å kikke på damenes minimale bekledning.

 

I UK er det visst blitt poppis med all-girl gyms, så jentene kan trene uten å føle seg beglodd ellernoe..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

dessuten vet jeg at singlet er forbudt flere steder, så man vet jo aldri :( Tror faktisk de har et lite gruppetreningsgreie i byen min som bare er for damer, men det er mer for overvektige folk i overgangsalderen tror jeg

Lenke til kommentar

Jeg blir så usikker om det er sosialt akseptert å trene i shorts på treningssenter pga all fokus på bekledning i disse dager???

 

Jeg bruker ofte shorts på trening, senest i dag. Det gjør mange andre også. Så det går nok fint.

 

De vil vel ikke at treningssentrene skal bli et sted for sjekking og kåte griser som ikke gjør annet enn å kikke på damenes minimale bekledning.

 

Helst skulle vel damene brukt treningsburka.

 

Jeg ser forresten ikke hva som er galt med å titte på damenes minimale bekledning.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...