Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ekstremt godt humør på heile kompisgjengen, mykje gratis champagne, godt opplegg for heile dagen og heile dagen var ein generell suksess. Og andre folk var også i godt humør. Har jo blitt ein mindre sjenert mann med åra, så møtte jo ein drøss med nye oppegåande folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så leeeeei av å bo i studentbolig. Herregud, gleder meg til å flytte. ene naboen min jukser med reglene, de bor 2 stk i enmannshybel, og har seff bare en nøkkel, og den ene jobber tydeligvis natt eller noe, og må ringe på rundt ett-tida HVER eneste natt. Selvfølgelig verdens mest skingrende ringelyd og. Er så lei.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Er så leeeeei av å bo i studentbolig. Herregud, gleder meg til å flytte. ene naboen min jukser med reglene, de bor 2 stk i enmannshybel, og har seff bare en nøkkel, og den ene jobber tydeligvis natt eller noe, og må ringe på rundt ett-tida HVER eneste natt. Selvfølgelig verdens mest skingrende ringelyd og. Er så lei.

Be han ringe kompisen isteden?
Lenke til kommentar

Er så leeeeei av å bo i studentbolig. Herregud, gleder meg til å flytte. ene naboen min jukser med reglene, de bor 2 stk i enmannshybel, og har seff bare en nøkkel, og den ene jobber tydeligvis natt eller noe, og må ringe på rundt ett-tida HVER eneste natt. Selvfølgelig verdens mest skingrende ringelyd og. Er så lei.

Sov i ro

Lenke til kommentar

Dette er ikke folk jeg kjenner altså, bor ikke i kollektiv med dem og har kontakt. Burde jo egentlig banke på og forklare hvor plagsomt det er, er jo teit å sitte og klage når man ikke har prøvd å løse problemet. Men det er litt deilig å klage likevel ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...