Gå til innhold

Live Messenger 8.5 Beta sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har vært borti bedre, jeg foretrekker heller de eldre versjonene, uten så mye "fancy" saker og ting.

 

Tar altfor lang tid å laste det i forhold til eldre versjoner av messenger.

8746791[/snapback]

 

Jeg benytter som oftest de nyeste versjonene siden de har LITT bedre utseende. Men ellers er alt tullet siden Windows Messenger (som følger med i XP) bare dritt.

Deaktiverer alt som går ann og fjerner det meste pisse.

 

Gmail-klienten her så mye bedre! krever mindre også.

Lenke til kommentar
Snakker vi nå om 8.5 kontra 8.1, eller snakker vi Live kontra <7.5?

Det er vel gjerne det første som er relevant? :p

8746812[/snapback]

 

Mine erfaringer med 8.5BETA etter å ha brukt den nå i et par dager kontra 8.1..

Er kun at utseende (etter min mening) er en del forbedret..

Dog er også det den eneste forskjellen jeg har funnet til nå for å være helt ærlig..

Den er blitt litt mer "Vista like"..

 

Sikkert noen sikkerhets oppdateringer osv i bakgrunn av dette, men jeg kan ikke merke noen nye funksjoner eller noe.. Bare savnet av at det fremdeles ikke er noen Mess Patch klar enda.. Dog må jeg si at jeg elsker det nye utseende da.. Føles også en smule raskere syntes jeg..

 

Har lagt ved en fil også.. "msgress.dll", overskriv din nåværende fil (C:\Programfiler\Windows Live\Messenger\) så blir du kvitt mye av søppel osv..

Ting som reklame osv vil da bli fjernet.. Fin liten tweak til den nye Mess Patchen er klar :)

 

Men jeg prøvde å laste ned og installere UK Versjonen, liker UK bedre enn US.. Men etter å ha trykket accept så ser det ikke ut til å skje noe mer, den vil ikke installere.. Noen med det samme problemet?

Jeg har prøvd å av-installere min Spanish (gjort om til English) lekket BETA..

Samt re-starte PC-en, kjøpt registry cleaner osv.. Men UK versjonen vil enda ikke installere seg :(

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

skulle ønske jeg fikk opp stygge msn live 8.5

men den vill ikke starte :(

Får heller ikke starta utgaven min :/

Får innstalert omsider, men får ikke starta :(

Jeg avinnstalerte den msn live 8.1, og restarta før jeg innstalerte live 8.5 beta

Får innstalert men ikke noe mer :(

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Er det noen som har testet denne som vet om Microsoft ..

- har sluttet å vise reklameboksen nederst i hovedvinduet som bare er i veien?

- har sluttet å vise alle de arkfanene i venstre marg som jeg likevel ikke bruker?

- har sluttet å ha forhåndvalgt "vis nettsiden MSN Today", som jeg likevel ikke bruker?

- har sluttet med begrensningen på maksimalt en bruker innlogget samtidig?

- har sluttet med begrensningen på maksimalt en type nettverk man kan koble seg til?

- har sluttet å gjøre det vanskelig å overføre en rekke filtyper?

- har åpnet protokollen for videooverføring slik at man kan se video sammen med brukere av andre OS og IM-klienter?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
- Har de sluttet å vise alle de arkfanene i venstre marg som jeg likevel ikke bruker?

- Har de sluttet å ha forhåndvalgt "vis nettsiden MSN Today", en nettside jeg likevel ikke bruker?

8747037[/snapback]

De der to kan du enkelt skru av i innstillingene da......

Lenke til kommentar

Har testet denne litt nå, og den virker noe raskere enn 8.1 på mitt system. Utseendet er også en god del bedre.

 

Som vanlig er det mye tull man ikke trenger eller ønsker(reklame osv), men apatch er allerede ute i en 8.5 utgave og fikser alt meget bra.

 

Anbefalles(med apatch)

Lenke til kommentar

Nei nå skjønner jeg ingen ting her altså..

Jeg har hatt den spanske 8.5 patcha om til engelsk i et par dager..

Nå laster jeg ned 8.5 Engelsk utgave fra hjemmesiden, starter installasjonen,

klikker "accept".. Men da skjer det ingen ting..

 

Jeg har prøvd å av-installere den spanske, kjørt reg cleaner, starta PC-en på nytt..

Lastet ned installasjons filen på nytt flere ganger, lastet ned fra andre sider..

Jeg har installert v8.1 igjen, for å se om den måtte "patches" opp til 8.5..

Men ikke noe virker, den vil rett og slett ikke installere seg..

 

Hva skjer?? Jeg har jo hatt den spanske, jeg har prøvd på min bærbare (Vista Ultimate English 32bit) og min stasjonære (XP Pro 32bit).. Men uansett hva jeg gjør, stopper den på samme stedet.. Kunne noen laste opp en zip av C:\Programfiler\Windows Live\"installer" mappen sin? Sånn at jeg kan prøve å kopiere den inn, og installere fra den? Please

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Har lagt ved en fil også.. "msgress.dll", overskriv din nåværende fil (C:\Programfiler\Windows Live\Messenger\) så blir du kvitt mye av søppel osv..

Ting som reklame osv vil da bli fjernet.. Fin liten tweak til den nye Mess Patchen er klar :)

 

Noen som har en slik variant som funker til 8.1 (build 8.1.0178.00)? :dribble:

Lenke til kommentar

det kommer vel også i denne versjonen en høflig ordre om å oppgradere til Windows XP om man prøver å installere den på Win2K? Vet ikke om jeg gidder å prøve en gang, bruker MSN 7.0 både i Win2k og Vista, fordi 8.0 ikke vil installere på 2000 og er fullstendig ustabilt i Vista...

Lenke til kommentar

Den der Live Mail programvaren, vil den rydde opp slik at Outlook Express ikke eksisterer på systemet lenger, eller kan det hende at det ligger rester igjen av OE som kan fortsette å skape sårbarheter for framtiden?

 

Skulle ønske Microsoft gjorde det mulig å la være å måtte installere OE fra starten når en installerer Windows XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...