Gå til innhold

Live Messenger 8.5 Beta sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8.5 var grei nok den, men likte absolutt ikke at de hadde flyttet "Last message recevied.." inn i samtalevinduet, unødvendig og rotete.

 

Live Mail er en veldig pent iforhold til Outlook Express, veldig årleit program. Men irriterer meg at jeg ikke har funnet en måte å synce med telefonen min. Ser ikke ut som ActiveSync 4.5 har fått med seg at Windows Live Mail er kommet(på vei).

Lenke til kommentar
Installasjonen på både Live Messenger og Live Mail krasjer etter at jeg trykker accept. Knall....

8749727[/snapback]

 

Samme her.. Eller.. Jeg har funnet problemet..

Når jeg laster ned med FireFox er nedlastingen ferdig på 1-5sek, noe som er alt for raskt, det er et eller annet som går galt i nedlastingen, og derfor får du startet installasjonen, men du sitter med en corroupt installasjons fil, så installasjonen prosessen stopper etter du har klikket accept..

 

Prøver du å laste ned i Internet Explorer eller Med FlashGet så "virker" nedlastingen, men min har nå holdt på i tja 3-4timer og er enda bare på 24%!

 

Disse hastighetene er jo galskap!

 

Er det ingen som kunne ha vært så greie å laste opp UK installasjonsfilen på et annet sted? Eller her på forumet i en Zip-fil? Det ville jeg ha satt stor pris på..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Trykker accept, så skjer INGENTING.... Litt tileggsprogrammer starter (WLservice.exe og dashboard.exe)....

 

btw, klarte ikke å laste opp inst.filen her, går bare til forumindexen :(

Men tok jo 10 sec å laste den her... Med både IE og opera :)

8749856[/snapback]

 

Gjør hvert fall ikke det her.. Nå..

FlashGet og Internet Explorer har holdt på i mange timer nå..

 

Er installasjons filen corrupt? Eller er det bare at den ikke blir "vellykket" lasten ned hver gang? Virker som noen har problemer med at den ikke vil installeres og andre ikke..

Hvilken versjon har folk her lastet ned? Jeg har prøvd med både UK og US..

Og begge er ferdig nedlastet på 1sekund i FireFox, og med IE eller FlashGet tar det altså ca10-15timer! Kan være noe feil med nedlastingen, vet ikke jeg..

 

Må være noe feil med installasjonsfilen, i og med at det ikke funker på verken min bærbare (som kjører på Vista Ultimate English (32bit)), eller min stasjonære (som kjører på XP Pro English (32bit)), heller ikke min søsters bærbare (som kjører på XP Home Norsk).. Ingen fungerer det på!..

 

Den starter, vi klikker accept.. Også legges et par filer inn i C:\Program Files\Windows Live\installer\ og that's it.. Dashboard.exe og WLService.exe starter i bakgrunnen.. Men nothing more happens..

 

Jeg hadde den spanske lekkede versjonen patchet om til engelsk, det fungerte jo helt fint.. Jeg har av-installert Live Messenger som jeg alt hadde på PC-en, kjørt Reg Cleaner, av-installert Live Plus!, slettet alle mapper og alt mulig.. På både min bærbare og stasjonære.. Men til ingen nytte..

 

Hva skjer??

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

FIKS:

 

Stage One

Windows Vista - Go to C:\ProgramData

or

Windows XP - Go to C:\Documents and Settings\All Users\Application Data

 

Stage Two

At this stage you might have to show hidden files/floders - finally delete “WindowsLiveInstaller” as well as “WLInstaller” - this seems to fix the issue of it closing half-way through an installation.

 

Hentet fra: http://shufflestorm.com/?p=46

 

Muligens også slett windows live mappen fra programfiler :)

Fungerer her

Lenke til kommentar
- Har de sluttet å vise alle de arkfanene i venstre marg som jeg likevel ikke bruker?

- Har de sluttet å ha forhåndvalgt "vis nettsiden MSN Today", en nettside jeg likevel ikke bruker?

8747037[/snapback]

De der to kan du enkelt skru av i innstillingene da......

8747058[/snapback]

 

Problemet er dog fortsatt der, messenger bruker ufattelig mye plass på irrelevant skrot, og lite plass på det man bør bruke plass på, nemlig kontakter.

 

http://www.techpowerup.com/articles/139/images/trillian.jpg

 

Med unntak av den tjukke logo-delen øverst som man slår av om man er fornuftig, så snakker vi herlig design her. På samme plass jeg har 13 kontakter på trillian, så får et msn-vindu plass til 2! kontakter.

 

AtW

Lenke til kommentar
På samme plass jeg har 13 kontakter på trillian, så får et msn-vindu plass til 2! kontakter.

Tekststørrelse 2?

Du kan stille litt på MSN vet du :)

8750737[/snapback]

 

Default. Og ja du kan stille, men på langt nær nok, selv med alt stillt inn, så er det alt for mye skrot rundt selve kontaktdelen av vinduet.

 

AtW

Lenke til kommentar
OT: Hvorfor skriver du AtW etter hver post?

Er noe som plager litt, no offense :p

8750776[/snapback]

 

Jeg liker å "signere" ting jeg skriver med initialer i det aller minste, dog innser jeg at det kanskje ikke er så nødvendig på et forum der nicket står tydlig, men det er vel en vane jeg har opparbeidet meg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...