Gå til innhold

Child controll åsen hacke det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer litt an på hva han filterer da.

 

prater vi litt pr0n sider? :!:

 

er vel bare "visse" sider som blir filtert vekk, eller får du bare lov å lese på vg.no og sjekke mailen?

6262334[/snapback]

 

Behøver vel egentlig ikke mase for mye om dette her, men tja, bruker egentlig ikke greiene for filtrering, det kan jeg gjøre på ruteren hvis jeg vil. Men tidsforbruket foran kassa er det viktig å begrense. Det er fortsatt slik at kroppen vår har godt av bevegelse, mens sinnet vårt gjerne lar seg lede ut i de små timer.

 

På seg selv kjenner man andre, husker selv at jeg satt i timesvis, rundet en natt mer enn 1 gang på broren min sin Amiga for å spille Civilization. Seinere dreiv jeg selv en Amiga BBS (for de som husker BBS'er, for de andre, man kan si det var forgjengeren til Forum's og nettet også for den del), og datt vel greit inn mot nerdegruppen på den måten.

Går man på skolen eller jobber, vet man at dette ikke er så veldig sunt eller lurt... Så, etter en diskusjon er vi blitt enig i at 2,5 timer om dagen bør kunne holde, i alle fall i uka. At andre ting er sperret, via policies er et resultat av et ønske om å gjøre det vanskeligere å lure, som dere kunne lese tidligere i tråden her.

 

Siden vi dumper ut med det meste her nå snart... Thomas er en veldig grei og flink gutt i mine øyne, men jeg liker ikke å bli lurt når jeg synes jeg har vært grei (BL.a. Ny pc, sponsa halve skjermkortet + + )

 

Hører gjerne på hva dere andre synes om dette, men det er greit med gode begrunnelser da.

 

Trond

Lenke til kommentar
Bruk SIW - Secrets for å hente frem passord til programmer som kanskje blokkerer...?

6262758[/snapback]

 

Takk for tipset :-) Men jeg har egentlig nok av verktøy for å hente passord om jeg ønsker :-)

 

Dette skal jo ikke bli en krig mellom oss da, han er jo i huset, og det er ikke sååå vanskelig å plukke ut en kabel som gjør maskinen "funksjonsudyktig" for en god periode selv om det ikke er noe mål. Det er forresten ikke værre enn å skru av strømbryteren til kjelleren, eller montere inn en timer i kassa eller.... jaja :whistle:

Lenke til kommentar

2.5 timer dagen. Det må jeg si. Hvis du greier å håndheve det, må det vel bli kudos.

 

Jeg er uansett glad for at jeg aldri ble pålagt noen slik begrensning. Det har gått i 12+ timer så lenge jeg kan huske, og det har jeg lært enormt mye av.

 

Det får vel til syvende og sist bli opp til hvordan du vil forme guttungen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...