Gå til innhold

Pentium D 920 fases ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Intel har bekreftet utfasing av Pentium D 920. 4. april kan man ikke lenger regne med å kansellere ordrer på denne prosessoren.

5750494[/snapback]

 

 

Dette gir jo ingen mening, hvorfor kan man ikke lenger kanselere ordrer på denne prosessoren etter 4 april? Må da vitterlig bety bestille.

Lenke til kommentar
mens de siste "boxed"-versjonene vil selges ut innen oktober i år. Ett år senere vil "retail"-versjonene også være saga blott.

Er ikke boxed og retail det samme?

5750654[/snapback]

Boxed er med kjøler, retail er bare prosessoren... Hvis jeg ikke husker uttrykkene feil.

5751605[/snapback]

 

Har alltid oppfattet retail som med kjøler, og OEM som uten, er det feil?

 

AtW

Lenke til kommentar
Intel har bekreftet utfasing av Pentium D 920. 4. april kan man ikke lenger regne med å kansellere ordrer på denne prosessoren.

5750494[/snapback]

 

 

Dette gir jo ingen mening, hvorfor kan man ikke lenger kanselere ordrer på denne prosessoren etter 4 april? Må da vitterlig bety bestille.

5750609[/snapback]

Sikkert fordi har du bestilt, så har du bestilt. De vil bli kvitt prosessorene, og tar derfor ingen tilbake - ei heller kansellerer ordre.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Dell får ikke cpuene i esker hvor det står intel på for å si det slik.

De får dem bulk. Så det er fint mulig å finne prossesorer uten eske;)

 

Og for å oppklare OEM.

 

OEM

(pronounced as separate letters) Short for original equipment manufacturer, which is a misleading term for a company that has a special relationship with computer producers. OEMs buy computers in bulk and customize them for a particular application. They then sell the customized computer under their own name. The term is really a misnomer because OEMs are not the original manufacturers -- they are the customizers.

Endret av Doleo
Lenke til kommentar
har du noen gang sett en retail CPU? de fins bare i orginal (OEM) pakning direkte fra Intel

 

dell er en retailer. og de kjøper direkte fra produsent OEM. de bestiller i så stort kvanta at det ikke trengs esker siden dette bare vil ta mye plass og overflødig søppel

5764624[/snapback]

 

Du argumenterer logisk;)

Lenke til kommentar
har du noen gang sett en retail CPU? de fins bare i orginal (OEM) pakning direkte fra Intel

 

dell er en retailer. og de kjøper direkte fra produsent OEM. de bestiller i så stort kvanta at det ikke trengs esker siden dette bare vil ta mye plass og overflødig søppel

5764624[/snapback]

 

Du argumenterer logisk;)

5767118[/snapback]

 

jeg vet det er derfor jeg gidder å argumentere. jeg VET jeg har rett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...