Gå til innhold

Apple planlegger billig-Mac


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørtes svært interessant ut. Å ha en "iTunes/surfe"-maskin oppe på stereoanlegget i stua. Trådløst med internett, og så mange sanger man vil, pluss en iPod-dock på toppen, sammen med en beskjeden 15"-skjerm eller noe.

 

Gleder meg!

 

Dessuten får man lekt seg med OS X for under 5000-lappen.

Tror Apple kommer til å gjøre suksess på denne, hvis de markedsfører den riktig.

Er ganske mange som ikke trenger så mye mer enn skriving og surfing.

Lenke til kommentar

Virker ganske bra, blir sikkert utrolig stille og sikkert bra egnet som musikk/film/surfe maskin i stua :)

 

Tror i likhet med andre at Apple kan legge gullegget med en slik maskin, men vil ha mer RAM.. 256 er lite uansett OS.

 

Mht skjerm er vel ikke det noe problem, regner med at Apple selger skjermer som passer i prisklassen. Mener man også i dag kan velge andre enn Apples egne skjermer med datamaskinene, dog ikke separat.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Er fristende å utnytte denne muligheten til å spre alt mitt hat mot Apple og alle deres produkter men jeg skal spare meg :p

 

Ønsker de å konkurrere ordentlig med x86-plattformen er de nødt til å ha produkter i alle segmenter, og ikke bare i mid-end og high-end/prosumer som i dag.

 

Er bare positivt at de store PC-produsentene får konkurranse, selv om jeg kan si at jeg ALDRI kommer til å kjøpe noen produkter fra Apple.

Lenke til kommentar

WOW! en billig mac!

Fattern kjøpte nettopp en Powerbook G4 til 24 000. Hvorfor? Fordi han eter ALL propagandaen som broren(Mac fan til de grader) min forteller.

Ved å ta ett kjapt regne stykke ser man hvor sjukt mye Apple overpriser produktet sitt. Har brukt mac i noen år. Ble kvitt det ifjor og jeg kommer aldri til å bruke det igjen... Se på iMacen.. eldgammalt skjermkort(GeForce FX), verdi 500 spenn. Litt rart når det faktisk starter å pushe på med spill til mac... Bygg heller en pcen sjøl og kjør Virtual PC med OS X.. spar cash

Lenke til kommentar
Jeg hater mac med mitt hele hjerte, håper bare at denne billig mac'en presser pc produsentene til å gjør det samme.

 

Men mac må bare bort sier jeg... hjelper å prøve og overbevise meg.....

har mac skadet deg på noen måte?

bah du er sikkert bare missunlig på bra design og overlegent os :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...