Gå til innhold

SNIKTITT: Assassin's Creed Origins


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble faktisk ikke så imponert over det jeg fikk se under MS sin konferanse. For min del hadde jeg det veldig morro med Black Flag, da etter å ikke ha rørt serien siden AC2. Sett bort i fra noen timer med Brotherhood, som var drittkjedelig da.

 

Black Flag brukte jeg sikkert opp mot, om ikke over 30 timer på å komme igjennom. Men da var jeg begynt å gå lei i slutten. Men ett veldig bra spill var det jo =) Men enda føler jeg meg totalt mettet på AC gameplayet.

 

Og når jeg ser gameplay i fra dette så er det ingenting der å hente, og som gir meg ett snev av spillelysten tilbake, snarere føler jeg meg enda sikrere på at nok er nok :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg har det beste med serien vært å kunne være en snikmorder. Det ligger litt i navnet, "assassins", at man skal kunne snike rundt og så ta så mange (eller få!) fiender som man selv måtte ønske.

 

Når man ser på bildene som er lagt ut i artikkelen, så er det lite som tyder på sniking. Hovedpersonen har hele tiden på seg 3 eller flere fiender og samtlige er klar over at han er der og hva som skjer. Og hvorfor skal en snikmorder bære skjold?

 

Jeg er heller ingen fan av at de skal ha med level på hovedpersonen og andre karakterer. Spesielt ikke når jeg hørte at man ikke skal kunne "one-shotte" fiender som er x antall nivåer over ditt eget.

 

Nå er det rimelig mange år siden sist jeg koste meg med et AC spill, så forventningene mine til det her er ganske lave.

Lenke til kommentar

Da er med andre ord dette virkelig noe å se frem til. Uten unntak har jeg vært svært fornøyd med alle kjøpte spill gamer.no har vært lunkne til de siste 3-4 årene, om ikke lenger.

Må nesten si meg enig. Føles unødvendig å lage en hel artikkel om hvordan et uferdig spill virker uferdig, basert på bagateller som trolig ikke påvirker gameplay. "Urealistiske animasjoner, dårlig lip-sync, uferdig combat". Hvilke forhåpninger skal jeg egentlig senke her?

Endret av Camrot
Lenke til kommentar

Assasins creed 2 er det eneste som er verdt å spille. Hvor lenge skal man melke en ku før den er tom?

Til millioner av mennesker slutter å kjøpe det? Både Unity og Syndicate solgte ganske bra til tross for hvordan de var på lansering, da spesielt Unity. Jeg vet ikke helt med AC, likte Ezio sin historie veldig godt og Black Flags var underholdende, men siden har det vært slapt.

Lenke til kommentar

 

Assasins creed 2 er det eneste som er verdt å spille. Hvor lenge skal man melke en ku før den er tom?

 

Til millioner av mennesker slutter å kjøpe det? Både Unity og Syndicate solgte ganske bra til tross for hvordan de var på lansering, da spesielt Unity. Jeg vet ikke helt med AC, likte Ezio sin historie veldig godt og Black Flags var underholdende, men siden har det vært slapt.

Black flag har virkelig ikke holdt seg. Spilte det igjen nå denne uka. For første gang siden jeg spilte det når det var nytt. Kontrollene er like horrible som i alle AC spill. Og det som var kult (sjø slag) virker nå bare grindy. Første gangen spilte jeg 15 timer før det var nok. Nå holdt det med 6.

 

Spillet er også kjempe rart bygget opp. Etter flere timer med spilling blir du forklart at du kan drepe folk for the Assasins. Men disse oppdragene har vært tilgjengelig fra starten. Du vil også mest sannsynlig ha tatt over en eller to fort før du får oppdraget hvor du 'lærere å ta fort"

 

Så i min ekstremt subjektive mening har ikke det spillet holdt seg bra.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...