Gå til innhold

Apple hyller Steve Jobs med diger bok med bilder av egne produkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

// Verden over sitter fans og undrer..

Skal jeg bruke mine siste penger på Apple bibelen eller USB-C adaptere så jeg kan koble ting til min nye mac...?

Endret av Slettet-lYdNbk55zt
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Til dere som ikke klarer å se poenget med en slik bok: det finnes tusenvis av slike designbøker, fra Ferrari til Louis Vuitton. De selges oftest på museum og i designbutikker, og de har alle til felles at de 1) er dyre og store og 2) ikke ment for mainstreammarkedet. 300 dollar for 450 sider med høykvalitets fotopapir er tro det eller ei en helt normal pris.

 

Jeg forsøker ikke å forsvare Apple her, men jeg merker jeg er bittelitt lei klagetrenden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Kjenner jeg er mer enn vanlig positiv til dette produktet fra Apple. Det virker som de denne gangen har holdt seg ganske bra til eksisterende standarder.

 

Hvis jeg skal finne noe å sette fingeren på, er det nok mulig de gikk litt for raskt gjennom dette i forhold til usability. Jeg har en følelse av at coverets hvit skrift på hvit bakgrunn kan bryte med egne User Interface Guidelines. 

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som ikke klarer å se poenget med en slik bok: det finnes tusenvis av slike designbøker, fra Ferrari til Louis Vuitton. De selges oftest på museum og i designbutikker, og de har alle til felles at de 1) er dyre og store og 2) ikke ment for mainstreammarkedet. 300 dollar for 450 sider med høykvalitets fotopapir er tro det eller ei en helt normal pris.

 

Jeg forsøker ikke å forsvare Apple her, men jeg merker jeg er bittelitt lei klagetrenden.

 

Ja, de er vel flinke til aa designe kretskort som Louis Vuitton. Øvrige produsenter er for opphengt i funksjon fremfor design.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...