Gå til innhold

Se den nye Red Dead Redemption 2-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Annonseringen minner nemlig mye om da Rockstar først begynte å snakke om Grand Theft Auto V i 2012" Artikkelen i linken er fra 2011, samme som første trailer av GTA5 :p

 

RDR2 ser utrolig bra ut. Mye bedre enn GTA5. Digger settingen. Gleder meg virkelig til å spille det. Håper bare at det blir annonsert en PC versjon som kommer ikke altfor lenge etter konsollutgivelsen.

Lenke til kommentar

Jeg syntes teaseren er nydelig. Verden ser utrolig bra ut, spesielt lys og skygger. Hvis dette er på en PS4 er jeg mektig imponert over det tekniske aspektet av spillet ihvertfall.

 

Ikke at jeg er bekymret for resten uansett. Rockstar har aldri laget ett spill jeg anser som svakt.

 

Ser den. Jeg pleier også å glemme at de lagde Max Payne 3. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syntes teaseren er nydelig. Verden ser utrolig bra ut, spesielt lys og skygger. Hvis dette er på en PS4 er jeg mektig imponert over det tekniske aspektet av spillet ihvertfall.

 

Ikke at jeg er bekymret for resten uansett. Rockstar har aldri laget ett spill jeg anser som svakt.

Couldnt agree more. The devil is in the details (ment på flere måter) og der er Rockstar en mester. :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...