Gå til innhold

Høgmo må gå! | Sparket


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skrev for lenge siden at Norge ikke hadde sjans til å komme til EM, men må innrømme at vi kom nærmere enn jeg hadde trodd. Vi hadde en god periode før kampen mot Italia, men mot Ungarn er vi tilbake der vi kjenner dem best.

 

Og jeg gjentar .... De norske spillerne er bare rett og slett ikke gode nok. Det finnes ingen trener eller taktikk som kunne tatt denne gjengen med middelmådigheter til noe mesterskap. De prøver så godt de kan, men de kan bare ikke bedre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det Norge trenger er en ny trener. Etter enda en katastrofe er nok moralen i laget på bunnen, og jeg tror ærlig talt ikke Høgmo er mannen som kan få spillerne til å tro på seg selv. Han er ikke karismatisk nok, og kampen i dag viser at han ikke er taktisk god nok heller (å starte uten spiss var katastrofe). Det trengs nok en ny trener som kan få laget til å tro på seg selv igjen. Per i dag kan jeg ikke skjønne annet enn at denne nye treneren må være utenlandsk.

 

EDIT: Jeg tviler dog på at vi får en ny trener. Nye trenere og de positive ringvirkningene de bringer med seg pleier som regel å komme litt for sent til landslaget.

Endret av Curumo
Lenke til kommentar

Det har aldri vært lettere å komme seg til et mesterskap. EM er utvidet til 24 lag, i playoff møter vi et tafatt Ungarn-lag, men blir overkjørt taktisk.

 

Høgmo må gå.

 

Blir vi virkelig det? Eller er det bare slik at vi har dårlige spillere som ikke klarer å gjøre noe ut av de utallige cornerne vi fikk, og  misbruker alle sjansene vi får i tillegg til å ha flere stolpeskudd samt bli snytt for et klart straffespark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...