Gå til innhold

PODKAST: Rad Crew, Sesong 8, episode 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde hørt om Total Distortion, det var med en demo-CD som jeg enten fikk i et IT-magasin eller som var med ei Soundblaster-pakke eller noe. Skjønte aldri poenget, men jeg tror det handlet om å kombinere effekter og videoklipp med musikk, altså lage musikkvideoer. Men har ikke sett på det i voksen alder, burde tatt en titt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen "Der Fluch des Engelhart"-opera fra Gabriel Knight 2? Meh....

 

Kan nesten ikke linke til den pga enorme spoilere.

 

Årets beste spill sålangt Kentucky Route Zero (siden episode 3 kom ut i år) har et fantastisk musikknummer i episode 3, men det er nesten kriminelt å se den uten å få med seg hele opplevelsen i spillet opp til det punktet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde hørt om Total Distortion, det var med en demo-CD som jeg enten fikk i et IT-magasin eller som var med ei Soundblaster-pakke eller noe. Skjønte aldri poenget, men jeg tror det handlet om å kombinere effekter og videoklipp med musikk, altså lage musikkvideoer. Men har ikke sett på det i voksen alder, burde tatt en titt :)

 

Det virker jo helt bananas.

Lenke til kommentar

Jeg hadde hørt om Total Distortion, det var med en demo-CD som jeg enten fikk i et IT-magasin eller som var med ei Soundblaster-pakke eller noe. Skjønte aldri poenget, men jeg tror det handlet om å kombinere effekter og videoklipp med musikk, altså lage musikkvideoer. Men har ikke sett på det i voksen alder, burde tatt en titt :)

 

Rimelig spesielt at man kan dø i ett spill som handler om å lage musikkvideoer da. :p

Lenke til kommentar

Trim the sails and roam the sea.

The Curse of Monkey Island er jo helt fantastisk bra, jevlig synd at 4'arn ikke fikk samme grafikkstil som 3eren som er genial og passer perfekt til spillet. I steden fikk det en sjelløs elendig 3d grafikk:(

 

Fortsatt verdt å spille igjennom 4'ern spør du meg,

monkey kombat er en av grunnene. :p

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...