Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S5 Tråden


  

203 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe S5?

    • Ja!
      79
    • Nei, oppgraderingen er ikke stor nok
      87
    • Kanskje, når prisen går ned
      36
  2. 2. Hvilken farge går du for?

    • Gull
      10
    • Hvit
      31
    • Mørkegrå
      55
    • Mellomblå
      36
    • Skal ikke kjøpe
      70


Anbefalte innlegg

 

Etter ett par dagers bruk har jeg fått Lollipop litt oppi halsen, og merker at dette med fravær av mulighet til å gjøre telefonen lydløs raskt plager meg såpass at jeg skal gå for rollback til KitKat.

 

Downgrade to kitkat is possible without any problem

- boot in recovery

- wipe data/factory reset

- wipe cache partition

directly boot in download mode and flash kitkat

Knox 0x0

 

 

Er vel bare å ordne en widget eller snarvei til en app som fikser biffen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har opplevd at skjermen øverst til høyre stikker litt ut? Metallkanten som går rundt skjermen stikker jo stort sett litt utenfor skjermen, men øverst i det høyre hjørnet ligger skjermen på samme høyde som metallkanten og kan presses noen millimeter innover

Lenke til kommentar

Ja, da har den nok løsnet i hjørnet. Kan være alt fra produksjonsfeil til noe press fra lomme eller fall.

Jeg merket det med en gang jeg pakket ut telefonen, fikk den forrige uke. Burde jeg reklamere på det? Er dette en vanlig feil på s5 på lik linje med at batteriet på s3 pleide å bli ødelagt etter ett år?

Endret av Mr.P
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har fått Lollipop ennå?

Ikke OTA, men de har begynt å rulle ut oppdateringa i Russland, Spania og Malaysia også nå, så de har nok fått retta på de fleste problemene med de tidligste utgavene som kom i Polen og nærmer seg nok den endelige versjonen. Det skal visstnok komme iløpet av Januar. Ellers så tror jeg du kan laste ned oppdateringa på dataen og flashe den med Odin hvis du er veldig utålmodig :new_woot:

Endret av Mr.P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...