Gå til innhold

Dragonborn til PC og PS3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett noe offisielt fra Bethesda om hvorfor Xbox 360 får Dragonborn først nå?

Siden den ekslusive "Xbox 360 skal få DLC minst 30 dager før de to andre plattformene" avtalen tilsynelatende gjalt kun de to første DLCene, dvs, Dawnguard og Hearthfire.

 

Bra at PS3 endelig ser ut til å få noe, og som PC bruker av Skyrim gjør det meg ikke stort å måtte vente til nyåret (ok, litt irriterende er det).

 

Men, hva er grunnen deres? Var ikke Hearthfire en "stor" nok DLC, slik at Dragonborn regnes som den egentlige DLC nummer 2?

Kan liksom ikke se for meg at det skal være tekniske grunner til at Dragonborn må vente til nyåret på PC, slik som PS3 mulig har.

 

Ikke noe stort problem, men det hadde vært hyggelig med en forklaring.

Lenke til kommentar

Noen som har sett noe offisielt fra Bethesda om hvorfor Xbox 360 får Dragonborn først nå?Siden den ekslusive "Xbox 360 skal få DLC minst 30 dager før de to andre plattformene" avtalen tilsynelatende gjalt kun de to første DLCene, dvs, Dawnguard og Hearthfire.Bra at PS3 endelig ser ut til å få noe, og som PC bruker av Skyrim gjør det meg ikke stort å måtte vente til nyåret (ok, litt irriterende er det).Men, hva er grunnen deres? Var ikke Hearthfire en "stor" nok DLC, slik at Dragonborn regnes som den egentlige DLC nummer 2?Kan liksom ikke se for meg at det skal være tekniske grunner til at Dragonborn må vente til nyåret på PC, slik som PS3 mulig har.Ikke noe stort problem, men det hadde vært hyggelig med en forklaring.

 

Microsoft la sikkert mer penger på bordet for enda en avtale... :/

 

Xbox koster vel snart like mye som windows, så hvorfor forskjellsbehandle..

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som hinter at de rett og slett har blitt betalt for og gjøre dårlig for Ps3,

 

De har alltid klart og gitt ut en PS3 versjon hvorfor ikke nå

 

Hver gang jeg sier dette så er alle imot det , og det skjønner jeg,

men er virkelig bedrifter så ærlige,

Jeg trur at det kunne hendt at de later som at de er treige med PS3 realese.

 

Jeg er Ps3 gutt så jeg gjør alt for og støtte de uansett.

Men SKyrim har jeg på Pc på grunn av at det rett og slett bare er best på PC

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som hinter at de rett og slett har blitt betalt for og gjøre dårlig for Ps3,De har alltid klart og gitt ut en PS3 versjon hvorfor ikke nåHver gang jeg sier dette så er alle imot det , og det skjønner jeg,men er virkelig bedrifter så ærlige,Jeg trur at det kunne hendt at de later som at de er treige med PS3 realese.Jeg er Ps3 gutt så jeg gjør alt for og støtte de uansett.Men SKyrim har jeg på Pc på grunn av at det rett og slett bare er best på PC

 

Det blir nok litt for paranoid. Er bare å se på track recorden til Bethesda på PS3. Alle spill med Bethesda Game Studios på coveret har slitt voldsomt med bildefrekvensen. Skyrim var enda verre enn vanlig, og når de ikke klarer å fikse selve hovedspillet, blir nok ikke saken bedre når man bygger på enda mer innhold.

 

Tror Bethesda rett og slett gjør som de burde gjort med Skyrim på PS3, holder tilbake innholdet til det når en spillbar kvalitet. De ble kritisert for å gi ut Skyrim på PS3 i den tilstanden det var, og nå blir de kritisert for å ta seg god tid med å ferdigstille produktet. Virker som de ikke kan vinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som hinter at de rett og slett har blitt betalt for og gjøre dårlig for Ps3,

 

De har alltid klart og gitt ut en PS3 versjon hvorfor ikke nå

 

Hmm virkelig? Hvilke spill har Bethesda gitt ut på PS3 uten problemer med både selve spillet og DLC?

 

Oblivion kom til PS men da i to utgaver, en standard med Knights of the nine i pakka og en goty med shivering isles i pakka, intet annet DLC kom til PS3.

Fallout 3 - der kom alt av DLC lenge etter både PC og Xbox

Fallout 3 New Vegas - alt av dlc kom tilgjengelig relativt likt.

 

Og baserer man seg på forumer rundt omkring så har vel PS3 brukerne klagd sin nød over at spillene utgitt fra Bethesda har vært fulgt av bugs, problemer og etter mange timer spilling nesten uspillbare. Bethesda sine spill har vært alt annen enn en drøm for PS3 brukerne skal man tro forumer og og andre sosiale medier.

 

Hver gang jeg sier dette så er alle imot det , og det skjønner jeg,

men er virkelig bedrifter så ærlige,

Jeg trur at det kunne hendt at de later som at de er treige med PS3 realese.

 

Jeg er Ps3 gutt så jeg gjør alt for og støtte de uansett.

Men SKyrim har jeg på Pc på grunn av at det rett og slett bare er best på PC

 

Om bedrifter er ærlige er en egen diskusjon, men hvis en bedrift går inn på ett marked og saboterer for en annen så ville det vært gjenstand for et massiv søksmål som ville blitt økonomisk dyrt, så jeg tror nok at de fleste bedrifter vil ikke gå inn på en slik avtale med mindre de vet de aldri vil kunne bli tatt på det. Microsoft har bladd opp en anseelig sum for å få DLC først til Xbox, det er det liten tvil om, men selv Microsoft er neppe så dumme at de vil risikere sitt navn og rykte på en slik eventuell rettsak, og Bethesda ville nok aldri har risikert sitt navn og rykte for Microsoft heller.

Lenke til kommentar

Utifra forumposter så er ikke det å ri på en drage så spennende som mange antok den vil være, ser ut til å være begrenset kontroll på dragen. Så hvis man kjøper Dragonborn for det å ri drager så tror jeg nok man blir skuffet. Hadde man hatt full kontroll på dragen ville det gjort verdenen ekstremt liten da man på svært kort tid ville kunne flydd hvor som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...