Gå til innhold

Får vi Halo-spill årlig? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å beundre Activision for måten de annethvert år trakk CoD-serien ned i gjørmen ved å la en desidert annenrangs utvikler få tøylene, slår meg som noe pussig. Men hvis det derimot er meieriproduksjonsfrekvensen som er det beundringsverdige, så kan jeg forstå at Activision regnes som kongen på haugen.

Lenke til kommentar

Med Wars og ODST i 2009 og Reach i 2010 er de godt i gang allerede. Det store spørsmålet nå er hva Phil Spencer egentlig snakker om.

 

1. Vil han ha flere spinoffs slik som Wars eller ODST?

 

2. Eller ønsker han at hovedserien skal få hyppigere lanseringer?

 

Jeg håper inderlig at Mr. Spencer snakker om det første alternativet. Jeg ser ikke noe galt i å lansere en spinoff eller to i ventetiden før det neste store Halo-spillet.

Lenke til kommentar

Joda, det har kommet Halo-spill rimelig gjevnlig, men de har som regel vært utviklet av ulike utviklere. Om den samme utvikleren hele tiden skulle gi ut nye spill klarer jeg ikke se hvordan det skulle bli positivt for kvaliteten.

 

Har ikke alle spillene i serien, utenom Halo: Wars, blitt utviklet av samme utvikler? Eller er det forskjellige team innenfor Bungie du tenker på?

Lenke til kommentar

Om man regner hovedtitler er det jo Halo 3 -> Reach som er rekkefølgen, så da er det jo et slags gap der. ODST skulle jo etter sigende bare være en expansion, som så ballet litt på seg. Halo Wars var Ensemble sitt, og så vidt jeg har fått med meg det eneste Halo-spillet som ikke er Bungie-utviklet (med mindre man teller den shoddy portingen av 1 og 2 til PC som ble gjort av et eller annet internt Microsoft Games-team).

Lenke til kommentar

Da kommer nok vi til å få bli med på historien før historien i Reach... så får vi ODST 2, 3 og 4. Menblir litt snålt i og med att vi vet jo hvordan det ender siden de allerede har avsluttet historien :p så med mindre de lager en helt ny historie som foregår samtidig vet vi hvordan det går. Covenant vinner stort sett hver eneste gang bortsett fra helt på slutten av krigen.

Endret av Amaru
Lenke til kommentar

Da kommer nok vi til å få bli med på historien før historien i Reach... så får vi ODST 2, 3 og 4. Menblir litt snålt i og med att vi vet jo hvordan det ender siden de allerede har avsluttet historien :p så med mindre de lager en helt ny historie som foregår samtidig vet vi hvordan det går. Covenant vinner stort sett hver eneste gang bortsett fra helt på slutten av krigen.

 

De har jo alltids den delen av tidslinjen man enda ikke har sett noe til, ie. etter Halo 3, å bygge seg på. Jeg er sikkert ikke den eneste som lurer på hva Master Chief skal finne på nå - og det er sikkert flere ting i galaksen som burde skytes på, uansett. :p

Lenke til kommentar

Åh nei..

*dypt sukk*, dette blir for dumt.:<

 

Halo = Sims ?

Haloms, create your own spartan family and decorate their house.

 

Nei altså, er det ikke på tide at spill-bransjen skjønner en ting eller to om bransjen de selv jobber innenfor?

Melking = BAD!

 

Neste etter Haloms, Elitims, create your own covenant family and get a virtual job to earn ranks within the group.

 

Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Da kommer nok vi til å få bli med på historien før historien i Reach... så får vi ODST 2, 3 og 4. Menblir litt snålt i og med att vi vet jo hvordan det ender siden de allerede har avsluttet historien :p så med mindre de lager en helt ny historie som foregår samtidig vet vi hvordan det går. Covenant vinner stort sett hver eneste gang bortsett fra helt på slutten av krigen.

 

De har jo alltids den delen av tidslinjen man enda ikke har sett noe til, ie. etter Halo 3, å bygge seg på. Jeg er sikkert ikke den eneste som lurer på hva Master Chief skal finne på nå - og det er sikkert flere ting i galaksen som burde skytes på, uansett. :p

 

Ja blir litt teit hvis han kræsjlander på den planeten han var på vei til bare for å dø :p han vekker sikkert opp noe guffent som er skikkelig sultent på kjøtt.

Lenke til kommentar

 

Nei altså, er det ikke på tide at spill-bransjen skjønner en ting eller to om bransjen de selv jobber innenfor?

Melking = BAD!

.

 

Nja, Activision har melket COD en god stund nå, å de setter nye salgsrekorder hvert år. Så spørs om de er enige i den påstanden din.

 

Men jeg er helt enig i at det går utover kvalitet, å er for oss forbrukere en dum ting. Men når vi alikavel går å kjøper, så kan vi kke forvente at de skal finne på noe annet.

Lenke til kommentar

Å beundre Activision for måten de annethvert år trakk CoD-serien ned i gjørmen ved å la en desidert annenrangs utvikler få tøylene, slår meg som noe pussig. Men hvis det derimot er meieriproduksjonsfrekvensen som er det beundringsverdige, så kan jeg forstå at Activision regnes som kongen på haugen.

*host*EA*host*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...