Gå til innhold

Får vi Halo-spill årlig? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg er helt enig i at det går utover kvalitet, å er for oss forbrukere en dum ting. Men når vi alikavel går å kjøper, så kan vi ikke forvente at de skal finne på noe annet.

This. I rent forretningsøyemed er det jo bare dumt å la det gå for lenge mellom hvert spill i en serie, så lenge kvaliteten er sånn noenlunde ok. Jeg liker ikke tanken jeg heller, men når Halo selger så morbid bra som det gjør, skjønner jeg at de gjerne vil pumpe ut nye Halo-titler så ofte som mulig.

Lenke til kommentar

Enn hvor stor fan jeg er av Halo, så vet jeg ikke om jeg vil ha nye spill oftere. Ett hvert tredje år pluss en spin-off i ventetiden er ofte nok. Tre Halo-spill på halvannet år, hvorav kun ett ble alt det det kunne bli, er ikke ideelt. Jeg blir også skuffet over MS når de skryter av Activisions Call of Duty-modell.

Lenke til kommentar

*host*EA*host*

 

Mmnei. EA har i løpet av de siste årene hatt et velpublisert retningsskifte hvor det fokuseres mer på nye IP-er og mindre på melking av allerede demonstrert salgbare merkevarer, eller nye IP-er kun fra etablerte utviklere. For eksempel hadde nok Bioware fått lov til å slippe Dragon Age uansett, men jeg er mer skeptisk til om Dice og Visceral Games (nå EA Redwood Shores) hadde fått grønt lys til prosjekter som henholdsvis Mirror's Edge og Dead Space. Unntakene er vel sportsseriene, som kommer til å ha årlige utgivelser til Dovre faller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...