Gå til innhold

LittleBigPlanet 2 bekreftet (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksklusive titler er da aldeles ikke bra... Ikke hvis det spillene du tenker på. Er det konsollen er det vel bare toppers. Ulempen med eksklusiviteter er at færre får prøvd spillet, og det blir færre tilhengere.

 

Gjelder forsåvidt alle konsoller. Skulle veldig gjerne hatt f.eks. Mario, Mass Effect og Zelda på PS3'en min. Sliter litt med å overbevise min bedre halvdel om at vi trenger flere spillkonsoller <_<

Dog, kan hende jeg får overbevist henne om en Wii etterhvert...

Lenke til kommentar

Falt aldri for LBP(1), men det er ikke tvil om at kreative sjeler får utløp her. Kontrollene ble noe for vage for min smak, og blandingen av automatisk og manuelt skifting av dybde bidro til mye frustrasjon. Ikke noe for meg, rett og slett. Men satser på at slike småproblemer er fikset i oppfølgeren! :)

Lenke til kommentar

"PS3Hype writes: 'Today the news that LittleBigPlanet 2 is in development goes all around the world. But actually this is a big mistake. Yes Folkerd Langeveld said LittleBigPlanet 2, but didn't Media Molecule stated that they won't make a new LittleBigPlanet (sequel). And didn't Sony confirmed that LittleBigPlanet (1) will support the PlayStation Move. The man who was interviewed said LittleBigPlanet 2 but actually this all goes about the original LittleBigPlanet which will receive a patch'."

 

hmm...

Lenke til kommentar

Eksklusive titler er da aldeles ikke bra... Ikke hvis det spillene du tenker på. Er det konsollen er det vel bare toppers. Ulempen med eksklusiviteter er at færre får prøvd spillet, og det blir færre tilhengere.

 

Gjelder forsåvidt alle konsoller. Skulle veldig gjerne hatt f.eks. Mario, Mass Effect og Zelda på PS3'en min. Sliter litt med å overbevise min bedre halvdel om at vi trenger flere spillkonsoller <_<

Dog, kan hende jeg får overbevist henne om en Wii etterhvert...

 

Vi trenger så absolutt å ha flere konsoller med hver sine eksklusive titler på markedet. Hadde vi bare hatt én konsoll, hadde det ikke blitt noen konkurranse. I dag må man pushe hverandre med å hose opp større titler enn den andre, og utgiverne/eierne (Sony/Microsoft/Nintendo) legger da gjerne mer penger i prosjektene slik at de kan bli best mulig.

Lenke til kommentar

"PS3Hype writes: 'Today the news that LittleBigPlanet 2 is in development goes all around the world. But actually this is a big mistake. Yes Folkerd Langeveld said LittleBigPlanet 2, but didn't Media Molecule stated that they won't make a new LittleBigPlanet (sequel). And didn't Sony confirmed that LittleBigPlanet (1) will support the PlayStation Move. The man who was interviewed said LittleBigPlanet 2 but actually this all goes about the original LittleBigPlanet which will receive a patch'."

 

hmm...

 

Ja, ville heller sett at LBP1 fikk en form for stor patch med masse updates blant annet med muligheten til å bruke Move kontrolleren. Synd hvis alt brukerlagd materiale fra LBP1 blir borte/glemt når LBP2 lanseres.

Lenke til kommentar

Eksklusive titler er da aldeles ikke bra... Ikke hvis det spillene du tenker på. Er det konsollen er det vel bare toppers. Ulempen med eksklusiviteter er at færre får prøvd spillet, og det blir færre tilhengere.

 

Gjelder forsåvidt alle konsoller. Skulle veldig gjerne hatt f.eks. Mario, Mass Effect og Zelda på PS3'en min. Sliter litt med å overbevise min bedre halvdel om at vi trenger flere spillkonsoller <_<

Dog, kan hende jeg får overbevist henne om en Wii etterhvert...

 

Vi trenger så absolutt å ha flere konsoller med hver sine eksklusive titler på markedet. Hadde vi bare hatt én konsoll, hadde det ikke blitt noen konkurranse. I dag må man pushe hverandre med å hose opp større titler enn den andre, og utgiverne/eierne (Sony/Microsoft/Nintendo) legger da gjerne mer penger i prosjektene slik at de kan bli best mulig.

 

 

For all del, jeg vil også ha flere konsoller. Men skulle gjerne sett noen av de virkelig gode spillene bli multikonsoll, rett og slett fordi JEG ikke har flere konsoller :whistle:

 

Enig at det ble merkelig at jeg kom med personlig halvspøk midt i et ellers seriøst innlegg (prøvde i hvert fall), så skjønner at du reagerte på det.

 

 

Virker som om 3 konsoller er det optimale med tanke på konkurranse... 2 blir for lite, og fler begynner å bli uoversiktlig.

Det med at eksklusiviteter er dumt har jo med at færre for prøvd et spill, og hvis det er spillet du ønsker det beste, vil du at flest mulig skal få prøve det. Men hvis det ikke er eksklusive titler, blir konsollene like, og poenget med flere forsvinner.

Men dette har fint lite med LBP2 å gjøre, beklager off topic!

 

 

LBP1 var helt greit, dama likte det inntil det ble for vanskelig for henne. Jeg synes det ble kjedelig, var stort sett det samme man gjorde, dog med litt forskjellige farger på bakgrunner og platformer.

Endret av Lars E
Lenke til kommentar

"PS3Hype writes: 'Today the news that LittleBigPlanet 2 is in development goes all around the world. But actually this is a big mistake. Yes Folkerd Langeveld said LittleBigPlanet 2, but didn't Media Molecule stated that they won't make a new LittleBigPlanet (sequel). And didn't Sony confirmed that LittleBigPlanet (1) will support the PlayStation Move. The man who was interviewed said LittleBigPlanet 2 but actually this all goes about the original LittleBigPlanet which will receive a patch'."

 

hmm...

JESS! Det ser jeg på som utelukkende positivt. Det kommer nok uansett en oppfølger til LBP. Og hvor man ser på GoW3 ser man at det er godt mulig for andre utviklere å lage gode oppfølgere. Så kan Media Molecules kreative sjeler komme med en ny perle.

 

Jeg ELSKER eksklusive spill og håper de alltid kommer til å eksistere. Det er de som driver markedet framover! Vi trenger konkurranse og vi trenger spesiallagde spill til hver konsoll. Vi må bare innse at vi ikke kan få i pose og sekk og heller ta et valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...