Gå til innhold

Konkurranse: Nattfoto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg bruke ett bilde jeg har tatt om natten for noen dager siden? Blir litt vanskelig å ta nattbilde i kveld før fristen!

Hvis du leser artikkelen ordentlig, så ser du at første runde starter i dag og at det ikke er lov å bruke bilder som ikke er tatt i konkurranseperioden.

Noe enkelte allerede ikke har fått med seg ...

 

 

And i shall win! Mohahah! :D

Tror du, ja ...

 

Tom FTW

Lenke til kommentar
i og med at brukerne selv stemmer over rundevinnerene så må det vel gjøres noe for å unngå stemmefisking osv?

 

Vi håper og tror at brukerne våre har nok integritet til å ikke begi seg ut på ting som stemmefisking og trynefaktor. Jeg vil helst slippe å anonymisere bildene, men om vi etter første runde ser at det blir nødvendig, så vil vi vurdere det.

 

Uansett, stemmefisking og andre tvilsomme strategier for å vinne ufortjent vil resultere i disking og store mengder av hva nå det motsatte av heder og ære er for noe. :ph34r:

Lenke til kommentar

Er det lov å kommentere her da for en totalt amatør?

 

baardal: Veldig fint motiv og stemning, men hadde det blitt bedre om du stod en halvmeter til høyre og fikk gravstenen til å sperre mot lyskasteren?

 

Frankh0104: Veldig fint bilde av Ålesund, men du burde fått mere ut av himmel/skyer. Kanskje når det såvidt er antydning til lysning tidlig om morgenen?

Lenke til kommentar
Og vi kan legge ut bilder for denne runden helt fram til neste fredag?

 

Japp, hver runde varer 14 dager og man kan legge ut bildet man vil delta med når som helst i den perioden.

 

Sigmaen trenger jeg ikke, da jeg nettopp har kjøpt den, men sier takk til tripodden :)

 

Ja, jeg så du hadde kjøpt den. Hadde nesten litt vondt av deg, men kunne selvsagt ikke fortelle om konkurransen og premien(e) likevel.

Lenke til kommentar
Sigmaen trenger jeg ikke, da jeg nettopp har kjøpt den, men sier takk til tripodden :)

 

Ja, jeg så du hadde kjøpt den. Hadde nesten litt vondt av deg, men kunne selvsagt ikke fortelle om konkurransen og premien(e) likevel.

 

Kan vel ha to? :p

Reversmontere den ene på den andre! :p

 

Forøvrig; jeg trenger ikke Sigma sin 50 1.4, men trenger nytt stativ, for det ble masse bevegelsesuskarphet i noen av bildene jeg tok i kveld, grunnet litt vind :roll:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...