Gå til innhold

Konkurranse: Nattfoto


Anbefalte innlegg

Siden jeg nå er i gang med å forberede avstemmingen som begynner i morgen klokken 12:44 må jeg be folk som allerede har lagt inn bilde men ønsker å bytte det ut før fristen går ut om å sende meg en PM med link til det "gamle" bildet og så heller legge ut det "nye" bildet i et nytt innlegg. Dette for å unngå rot i systemet mens jeg gjør klar til avstemming.

 

PS!

 

Minner atter en gang på at ALLE brukerinnlegg i deltagelsestråden skal ha bilde. Bildeløse innlegg slettes uten varsel. Det samme gjelder bilder med exif-dato som er utenfor konkurranseperioden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er dumt er at de som er dyktige og erfarne sikkert ikke har like mye behov for premien.

Jeg måtte låne meg stativ for å delta. Oppfordrer derfor til å stemme på meg! :new_woot:

 

Men stemme på seg selv blir litt i overkant teit synes jeg.

 

Desverre har jeg allerede sett en del kandidater som er en del bedre enn mitt bilde...

 

Noen som vil vedde i mot meg på at flammesluker'n får mange stemmer?

Lenke til kommentar

Argh! Faens poll-funksjonalitet (eller mangel på sådan)! 101 bilder med link må legges inn ett for ett i pollen. Nytter ikke å gjøre koden klar på forhånd og så bare lime den inn. Blir bokstavlig talt 101 ganger så mye arbeid.

 

Jaja, nå er pollen nesten klar. To minutter så drift får synkronisert ftp-serveren vår, så gjenåpner jeg tråden for avstemming og legger ut artikkel på forsiden.

Lenke til kommentar
Håper du har rett, men jeg tviler. Spesielt siden det er premier involvert. Jeg tipper vi vil få se ganske mange (middelmådige) bilder med nøyaktig én stemme. Time will show.

..Agree... dessverre..

 

Jeg skulle ønske det var mulig å gi poeng til flere, gradert fra 1-5, men det får bli i en annen konkurranse. Det er jo mange som fortjener å bli stemt på.

Enig :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...