Gå til innhold

Konkurranse: Nattfoto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt å ta meg en tur ut for å ta noen bilder til konkurransen i kveld. Fint med sånne konkurranser, det blir første gang jeg tar bilder om kvelden/natta, egentlig blir det vel første gang min D-SLR er utendørs. Blir spennende å se om det blir noen brukbare bilder.

Hvis det mot all forventning skulle bli et brukbart bilde, hvilken størrelse på bildet er det mest fornuftig å bruke i konkurransen.

Lenke til kommentar
Kan noen ta seg et kurs i å nedskalere bildene sine ?

Enkelte er så svære at man bare ser 5% av bilde over hele skjermen...

 

Skaff deg en ordentlig nettleser. Ser alle bildene helt fint her i firefox med min 12" skjerm.

 

edit: elsket forresten Snodig sitt bidrag. Strålende bilde!

Endret av phax
Lenke til kommentar
Kan noen ta seg et kurs i å nedskalere bildene sine ?

Enkelte er så svære at man bare ser 5% av bilde over hele skjermen...

 

Skaff deg en ordentlig nettleser. Ser alle bildene helt fint her i firefox med min 12" skjerm.

høhø, Firefox er jo intuitiv som scalerer bildene ned automatisk i forhold til IE :p

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Kan noen ta seg et kurs i å nedskalere bildene sine ?

Enkelte er så svære at man bare ser 5% av bilde over hele skjermen...

 

Skaff deg en ordentlig nettleser. Ser alle bildene helt fint her i firefox med min 12" skjerm.

høhø, Firefox er jo intuitiv som scalerer bildene ned automatisk i forhold til IE :p

Skjønner ikke helt problemet, bruker IE 7 og bildene blir automatisk skalert til "skjermstørrelse". Hvis jeg vil zoome inn på bildet, er det bare å klikke der jeg vil zoome inn, ett klikk til så zoomes det ut til "skjermstørrelse igjen". Magisk.

Lenke til kommentar

Angående dette innlegget hvor en medarbeider i Tek-nettverket har lagt ut et bilde men sier han ikke skal være med i noe poll, har vi i redaksjonen kommet frem til at han godt kan få delta i de fire rundene, hvor det ikke er vi som avgjør hvem som vinner, men han vil ikke få delta i konkurransen om hovedpremien, hvor Akam-redaksjonen utgjør juryen sammen med en representant fra FotoVideo.

 

Noen som har protester/synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Angående dette innlegget hvor en medarbeider i Tek-nettverket har lagt ut et bilde men sier han ikke skal være med i noe poll, har vi i redaksjonen kommet frem til at han godt kan få delta i de fire rundene, hvor det ikke er vi som avgjør hvem som vinner, men han vil ikke få delta i konkurransen om hovedpremien, hvor Akam-redaksjonen utgjør juryen sammen med en representant fra FotoVideo.

 

Noen som har protester/synspunkter på dette?

Jeg synes det er greit.

 

Tom

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...