All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
Det var et Tyskland som allereie var gruppevinner og ikkje hadde noke å spele for, dei kan ha mykje meir å by på seinere
- 485 svar
-
- 1
-
-
Dølle greier av Tyskland. Og målet deres skulle jo vært annullert.
- 485 svar
-
- 1
-
-
Terminlistene kommet. Kampene mot Wet Spam går 19.september og 20.februar. På The Den i september, mens vårt første besøk på Dildo Brothers Stadium går av stabelen i februar. Også trakk vi QPR i første runde av ligakøppen.
-
Larzen_91 begynte å følge Kollega som ikke jobber - hva gjør jeg?
-
Nå jobber jeg i et fag som i hvert fall historisk har hatt god tradisjon for akkordjobbing, så det er kanskje en sterkere kultur for "social justice" kollegaer mellom når det kommer til det å holde arbeidstid og gjøre det man skal når man er på jobb, da det i et akkordlag vil ha direkte innvirkning på min lønn om andre i laget ikke drar sin del av lasset. Så jeg tenker det er helt legitimt å føle på det slik du gjør, og det er jo ofte slik at det er de ansvarsfulle kollegaene som ender med å plukke opp restene etter de som kanskje gir litt mer faen. Samtidig så kan det jo være andre grunner, som du selv er inne på, som gjør at det oppfattes slik. Noe arbeidsgivere i mer og mer grad ønsker er gradert sykemelding men med 100% arbeidstid. Det vil si man er på jobb hele dagen/full uke, men jobber bare etter evne f.eks. 50%. Og da kan det jo fort se ut som man bare driver dank den siste 50% av tiden. Nå vet ikke jeg om det er tilfellet her, men slik jeg forstår regelverket så kan leder informere kollegaer om en sykemelding hos en ansatt men da bare at vedkommende er sykemeldt og hvor lenge, uten å gå inn i personlige detaljer selvfølgelig. Så hvis det er tilfellet her så burde leder kanskje vært mer på ballen og sendt ut litt informasjon, helst i samarbeid med den det gjelder, for det bidrar til økt forståelse. Hvis dere har en tillitsvalgt på jobben så kunne du eventuelt tatt opp saken med hen, slik at de eventuelt kan ta en prat med vedkommende konfidensielt, eller med leder, uten at du blir utpekt som "anklager".
-
Syns du det er blidt for mye fotball nå på TV'en nå?
Imaginacíon svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Sport og idrett
I kvartfinalene er det 4 kamper med 8 lag. I 8-delsfinalene er det 8 kamper med 16 lag. I 16-delsfinalene er det 16 kamper med 32 lag. -
Barn bør ikke lære om kjønnsidentitet i skolen, mener mange unge "37 prosent av unge under 35 år mener at barn ikke bør lære om kjønnsidentitet og trans i skolen, viser en landsdekkende undersøkelse. Skeptiske menn Menn er langt mer skeptiske enn kvinner til å undervise barn om kjønnsidentitet, viser undersøkelsen. 41 prosent av menn svarer at barn ikke bør lære om dette på skolen, mens 18 prosent av kvinner mener det samme. Størst motstand mot slik undervisning er det i Agder og Rogaland. 37,5 prosent av de spurte i disse to fylkene sier seg enige i påstanden «barn bør ikke lære om kjønnsidentitet og trans på skolen»." Ifølge enkelte her inne så er da minst 37% av unge menn fullstendig hjernevasket av russisk propaganda? 🤭 Mange er altså enda mer kritiske enn det selv jeg er. Jeg er ikke så kategorisk avvisende, men jeg mener det hører hjemme på videregående. Da kunne det vært interessant å be elevene om å argumentere for/mot FRI sin ideologihefte f.eks. Eller at noen litt mer seriøse enn FRI informerte om det på ungdomsskolen ville jeg heller ikke vært imot. Interessant å se at Amnesty plasserer seg så langt til venstre i alle slike saker. De må altså være i tråd med R/SV/MDG sitt partiprogram
-
Har du noen planer om å skrive ditt første saklige innlegg noen gang?
- 42 svar
-
- 1
-
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
Jalla21 svarte i et emne i Politikk og samfunn
Ser ut som vi kan glede oss til resten av sommeren. Zelenskyj varsler 40 intense dager Ukraina skal de neste 40 dagene legge ytterligere press på Russland, ifølge president Volodymyr Zelenskyj.Målet med operasjonen er å legge press på Russland for å få en slutt på krigen, skriver Zelenskyj i sosiale medier torsdag.Operasjonen skal gjennomføres av etterretningstjenesten, som utfører droneangrep mot russiske posisjoner langs fronten og inne i landet. -
initiererer det en diskusjon om jeg sier 27705?
- 72 300 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
DukeNukem3d svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
"NRK har via kollegaer i Sveriges Radio (SR), fått innsyn i litt av historien rundt hans opphold i Sverige. Av dokumenter går det fram at han fikk tilbakekalt sin oppholdstillatelse i Sverige i 2024. Hvorfor han mistet opphold i Sverige får NRK og SR ikke innsyn i." Jeg stusser på at han i det hele tatt kan komme til Norge, hvorfor skal ikke islamisten tilbake til Iran når han mistet oppholdstillatelsen i 2024? Det er også interessant å se hvordan de uttalelser seg i egne videor kontra Taqqiya til myndigheter/media. Det er nok mye slike holdninger ute å går hos regimevennlige eksiliranere. -
Noxhaven begynte å følge Syns du det er blidt for mye fotball nå på TV'en nå?
-
Syns du det er blidt for mye fotball nå på TV'en nå?
Noxhaven svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Sport og idrett
Skal vel gjennom 16 kamper med 32-delsfinaler før vi kommer oss til de 8 16-delsfinalene. Er med mange lag i år Men ja, 2-3 uker til så er det bare semi og finalen igjen, så da er det roligere. -
Syns du det er blidt for mye fotball nå på TV'en nå?
Fazam svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Sport og idrett
Skjønner at du ikke liker fotball, men da må du være veldig glad i kjendis-reality? -
Her velger du å fore din egen irritasjon og nå har dere laget en gjeng "som vet" på jobben. Sånne ting kan du vel lufte utenfor arbeidsplassen, eventuelt holde til én av dine nærmeste kollegaer? Jeg forstår irritasjonen, men jeg forstår ikke hvorfor du forer den. Det er fullstendig mulig å la være, til og med å la den gå. Du har vel en jobb å gjøre du også istedet for å bruke tid og energi på å spekulere i, tenke på og snakke med kollegaer om dette, kollegaer som faktisk også er denne personens kollegaer. Det gårbetter hva jeg kan se ikke utover dine arbeidsoppgaver.
- 48 svar
-
- 1
-
-
Han velger selv å være her..
-
Har du ikke noe annet enn usakligheter og løgner? MAGA-bot.
- 42 svar
-
- 2
-
-
Syns du det er blidt for mye fotball nå på TV'en nå?
Imaginacíon svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Sport og idrett
Det vil roe seg ned om et par uker. Det er tett nå med gruppespill og når 16-delsfinalene kommer, men så lettner det mer og mer. -
@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Tussi @Sviskepott @SVK2 @MR SPEED er en som klager på forumet her ☹️ Hvorfor er dette nettstedet egentlig vert, host eller whatever for innhold som ikke har noen som helst mening? Telletråd, hva spiste du sist, hvor langt kan vi telle, meningsløse chattetråder, opptelling, whatever. Det har absolutt ingen verdi og er i grunnen bare irriterende støy. Ikke bare det men det ødelegger hele nettstedet. Invision stenger jo nå muligheten for monsteremner uansett fra nyttår, så da er det vel like greit at dere setter en stopper for innhold som ikke bare er VAS, men faktisk
-
Den oversetteren din må være kjøpt billig.. I Norge heter det ytringsfrihet. Siden jeg følger mye med på et land som ofte blir beskylt for mye rart, Ukraina, så vil jeg bare trekke fram at USA har falt som en stien på den skalaen, mens verdens nye frihetsforkjempende land Ukraina har ikke bare hentet inn USAs enorme forsprang, men også gått forbi USA. USA har nå mange hakk dårligere pressefrihet enn Ukraina. Land, 2026, 2025, 2024, 2023, 2022, 2021, 2020, 2019 Pressefrihet og korrupsjon er to størrelser som korrelerer. Når pressefriheten settes tilbake, så vokser korrupsjonen fram. Den korrelasjonen er også tydelig i begge landene:
-
Halandno97 ble medlem
-
Når jeg trykker ulest innhod ser jeg dette akkurat nå.. slik er det hele tiden på dette nettstedet så .. vl jeg forsøker bare å si i fra at det er verdiløst...
-
Høres ikke helt bra ut
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
KarvaBlad svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
– Vi vil grave opp gravene til deres døde, trekke dem ut, lage hundemat på boks av dem og sende det til Russland og Kina for hundene deres. Av kadavrene til slike som dere, dere født uekte bastarder. Vi skal slepe dere alle til Iran, hver og en av dere, ikke tvil på det. Koselig kar. Kilde: https://www.nrk.no/norge/tiktok-legen-med-nye-trusler-pa-vei-til-iran-1.17917578 -
Hva assosierer du med ordet ****-leken
FinalFantasyLover svarte på Kurt Grusom sitt emne i Lekeplassen
Ost. -
Ensom.
