All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Tar opp denne tråden da jeg har fått ny beskjed i dag av arbeidsgiver at de ønsker meg sterkt i serviceavdelingen. De mener jeg passer perfekt inn der og at det er det beste for selskapets fremtid og ressursbruk. Jeg uttrykte sterkt at jeg ønsker å bli i min nåværende stilling,men de sier at dette er tvang denne gangen og at jeg ikke har valg. Jeg mener i tillegg at denne nye stillingen er degradering av min nåværende stilling og en feilmelding i min karriere. Jeg har fått beskjed av avdelingsleder at jeg ikke har fått dne utviklingen de så for seg. Det skal legges til at jeg aldri ble sendt pp kurs og fikk kun 3 mindre prosjekter fra start. Ikke mye oppfølging heller. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Blir jo å søke ny jobb da, kan ikke bruke nåværende sjef som referanse heller🤦🏻♂️. Hele dagen føles det som å få hagledkudd i magen 🥴
-
Deilig å gå ned et langt Rabbit hole på internett så jeg følger deg der. Delvis også enig i det føles litt som veldig smarte kapitalister utstyrt med internett klarer å sette i stand mye dritt. Men kan du også si hvem du tror som står bak alt dette?
-
Ble litt nysgjerrig på hvor KI-overtagelse kommer inn.
-
Syns du det er blidt for mye fotball nå på TV'en nå?
Thunderhead svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Sport og idrett
Da anbefaler jeg deg å kjøpe en annen TV, begge mine f.eks er helt fri for fotball. -
Vel, andre greier faktisk dette, med norge sin andel elbiler er det magisk, dog kan det hende det lønner seg og vrake slike strøkne biler, delene er jo verd endel og kan gi store besparelser på andre skadesaker.
-
Nedtelling fra 100.000
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på VH97 sitt emne i Lekeplassen
27 702- 72 298 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Telletråden - hvor langt klarer vi å telle?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Sondre sitt emne i Lekeplassen
149 164 -
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god torsdagskveld.❤️❤️ -
Minutt og Dag leken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på TheDarkSycamore - SCM sitt emne i Lekeplassen
3 timer siden -
Her nede på havna ( LEK )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på JoanTheMan sitt emne i Lekeplassen
N-4K0 og SprengeMobil er nede på havnen, og vi serverer kveldsmat nå.😋😋 -
Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags
Dubious svarte på Onyx sitt emne i TV-serier og -programmer
Silo kommer 3 juli, men jeg kommer nok til å vente på siste episode 4 september. Lenge å vente. -
8421
-
Banner N-4K0 for vi håper du og alle sammen har en fin og god kveld.🥰🥰
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
Gunfreak svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
Ubrukelige patenter
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Pliscin sitt emne i Lekeplassen
Vi tar patent på hus bygget av toalettpapir. -
Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags
Gouldfan svarte på Onyx sitt emne i TV-serier og -programmer
Den kommer nok natt til mandag, amerikansk tid dag, til Svensk/Norsk natt akkurat som House of Dragon... Vi ser på mandager.. -
Hvilken sang hører du på nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Nipoe sitt emne i Lekeplassen
Nå hører vi to på: I Will - The Beatles.❤️❤️❤️❤️ -
Hva assosierer du med ordet ****-leken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Kurt Grusom sitt emne i Lekeplassen
Salatbar -
Nytt ord fra siste bokstav-leken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Ogalaton sitt emne i Lekeplassen
Rampegutt-Rampejente -
Få støtter ham. Har er bare et bedre alternativ enn WOKE/islamisme/Thunberg-konspirasjonen. Folk er lei av å leve i en verden der ytre venstre definerer hva som er tillatt, og definerer alle andre som ytre høyre. Paradoksalt nok vil ytre høyre få flere tilhengere.
-
Min neste bok for bokhyllen, men som jeg også skal lese selvsagt, er The Art of War av Sun Tzu. Virkelig vanskelig å velge bøker man ikke kan se fysisk. Fant disse fra Ask som jeg vurderer. Jeg vil ikke ha en bok som er liten og tykk, men heller stor og tynn. Helst en som ikke er illustrert, og da tror jeg bok 4 går ut. Jeg fikk ChatGPT til å lage en illustrasjon over størrelsene til disse: 1. https://www.ark.no/produkt/boker/fagboker/the-art-of-war-9780486832944 Antall Sider: 96 Størrelse: 215mm x 138mm x 14mm Vekt: 268g Pris: 148kr 2. https://www.ark.no/produkt/boker/fagboker/the-art-of-war-9781912714056 Antall Sider: 112 Størrelse: 178mm x 117mm x 12mm Vekt: 242g Pris: 298kr 3. https://www.ark.no/produkt/boker/fagboker/the-art-of-war-9781398845572 Antall Sider: 160 Størrelse: 163cm x 249cm x 29cm Vekt: 812g Pris: 259kr 4. https://www.ark.no/produkt/boker/fagboker/the-art-of-war-9781398838598 Antall Sider: 208 Størrelse: 257mm x 200mm x 28mm Vekt: 956g Pris: 299kr 5. https://www.ark.no/produkt/boker/fagboker/the-art-of-war-9781454961987 Antall Sider: 288 Størrelse: 132mm x 205mm x 22mm Vekt: 364g Pris: 279kr 6. https://www.ark.no/produkt/boker/dokumentar-og-faktaboker/the-art-of-war-special-edition-9781454957263 Antall Sider: 288 Størrelse: 185mm x 129mm x 19mm Vekt: 364g Pris: 268kr 7. https://www.ark.no/produkt/boker/fagboker/the-art-of-war-9789388369695 Antall Sider: Størrelse: 222mm x 146mm x 17m Vekt: 322g Pris: 299kr
