Gå til innhold

HP med lanseringsskred


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En hyggelig ting med HP er at serviceavdelingen har vært svært imøtekommende. Det behøves.

 

I min familie har vi tilsammen 4 HP bærbare som alle er under 2 år og alle har vært på verksted minst 1 gang, Hverken jeg eller de andre i min familie kommer til å oppdatere til ny HP igjen. Men de ser jo bra ut da.

Hmm. Jeg har helt motsatt erfaring :p

Maskinene holder veldig bra, men servicen er elendig når den trengs. Får bare tak i svensker som ikke har peiling, og som leser rett opp fra et skjema når jeg forklarer feilen :p

Lenke til kommentar
Vil se nye TX modeller jeg med et bedre skjermkort enn

nvidia geforce 6150

Samme.

AMD Puma har 780G chipset alså Radeon HD 2400 basert IGP ;) yter omtrent 1500 poenger i 3dmark06

HP tx2500 er en 12.1" TabletPC/Notebook

 

batteri levetiden på puma bærbare kan være opptil 5 timer, varierer på maskin og inmat, man kan til og med spille en blu-ray film på batteri, uten at pcen går tom for strøm ;)

 

AMD har skutt gulfugelen her, alså

ATI Radeon HD 2400 basert skjermkort i AMD 780G IGPen

UVD støtte (spiller av Blu-ray Disc på runt 30% cpu!)

ATI PowerXpress (skrur av dedikert skjermkort når du er på batteri, så den bruker IGPen for bedre batteri levetid)

AMD Split Power Planes (skrur opp og ned strøm på cpu, chipset og hypertransport for bedre batteri levetid)

HyperTransport 3.0 (bedre cpu/minne/grafikk ytelse) mulighet å oppgradere sendre til quad osv ;)

 

for dere som sier at AMD Turion X2 Ultra er for dårlig å hamstre opp til intel Core 2, ja den er ikke like rask, men vis du vil ha god batteri levetid og veldig bra 3d, video avspilling vil AMD Turion X2 Ultra være bra ^^

 

Half-Life 2:

Intel Centrion = 14fps

AMD Puma = 50fps :p

 

dette er med IGP

http://www.hexus.tv/show/2008/03/EXCLUSIVE...tel_integrated/

Lenke til kommentar
En hyggelig ting med HP er at serviceavdelingen har vært svært imøtekommende. Det behøves.

 

I min familie har vi tilsammen 4 HP bærbare som alle er under 2 år og alle har vært på verksted minst 1 gang, Hverken jeg eller de andre i min familie kommer til å oppdatere til ny HP igjen. Men de ser jo bra ut da.

Hva slags maskiner er det snakk om? Jeg har et inntrykk av at bedriftserien deres holder høy kvalitet (nå er dette inntrykket kun basert på to maskiner da).
Lenke til kommentar
En hyggelig ting med HP er at serviceavdelingen har vært svært imøtekommende. Det behøves.

 

I min familie har vi tilsammen 4 HP bærbare som alle er under 2 år og alle har vært på verksted minst 1 gang, Hverken jeg eller de andre i min familie kommer til å oppdatere til ny HP igjen. Men de ser jo bra ut da.

 

Er dette bedriftsmaskiner eller "hjemmeserien"? Erfaringsmessig har det dessverre litt å si, liker ikke at de rimeligste bedriftsmaskinene går mot Pavillion. Uansett, så er min kvalitetserfaring med bedriftsmodellene utrolig bra. Anbefaller alltid folk å titte på disse, uansett bruk. Koster litt mer enn Pavillion, men batteritid/vekt/fysisk kvalitet er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...