Gå til innhold

Ny lettvekter fra Lenovo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kommer du jo en "MacBook Air killer" med engang :p

 

Virker som bedre spesifikasjoner, hvert fall når du tenker på funksjonalitet.

Pluss at den veier ca det samme. Sikkert litt tykkere, men når overflaten sikkert blir mer eller mindre like stor, og den veier det samme, så har det ikke stort å si om den er litt tykkere :)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Mac`book Air er kun for den metrofile mannen som tar spa og pedikyr på neglene sine, den er laget for å skaffe deg mest mulig mus der du sitter på en urban kafe og drikker kaffe latten din.. Dessuten tror de fleste at du er smartere enn du egentlig er der du sitter med en og det inkludert deg selv :p

 

Thinkpaden er for ekte MENN, ingen tull her i gården. Robust som juling, dønn kjedelig design der funksjonaliteten er det eneste som er tatt hensyn til. Gode spesifikasjoner og enormt mye bedre utvidelses og oppgraderingsmuligheter enn den Air saken.. :thumbup:

 

Jeg vet hva jeg ville gått for, men så er jeg da også en mann blant andre menn!

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Jeg tror det aldri kommer til å komme noen Lenovo ThinkPad med DVI-utgang rett på selve maskinen, kun på dockingen. Spår overgang direkte til HDMI eller noe annet tjafs.

 

Uansett, stilig maskin! Håper disse holder litt bedre ThinkPad-kvalitet enn det jeg har vært borti med T60 og T61 den siste tiden ...

Lenke til kommentar
Mac`book Air er kun for den metrofile mannen som tar spa og pedikyr på neglene sine, den er laget for å skaffe deg mest mulig mus der du sitter på en urban kafe og drikker kaffe latten din.. Dessuten tror de fleste at du er smartere enn du egentlig er der du sitter med en og det inkludert deg selv :p

 

Thinkpaden er for ekte MENN, ingen tull her i gården. Robust som juling, dønn kjedelig design der funksjonaliteten er det eneste som er tatt hensyn til. Gode spesifikasjoner og enormt mye bedre utvidelses og oppgraderingsmuligheter enn den Air saken.. :thumbup:

 

Jeg vet hva jeg ville gått for, men så er jeg da også en mann blant andre menn!

 

Dette innlegget ble det litt for fristende å svare på ... Mener du virkelig at alle som måtte føle et behov for en Air må være dumme, selvdiggende, wannabe-homofile femidotter?

 

Jeg vil tro hovedsegmentet til X300 er triste IT-folk og forretningsmenn med tysk bil og egen parkeringsplass i garasje i Oslo sentrum. Skulle man generalisere slik som du gjør i din karakteristikk av Air-brukere, kunne man si at X300 er for ekte mannfolk med hår på pungen og sopp i rumpa, som drikker seg fulle på hjemmebrent, kjører Dodge pickup og knuller horer bak ryggen på kona hver fredag. Tipper den karakteristikken vil stemme omtrent like bra som din.

 

Selv har jeg en X60s, og denne nye modellen ser lovende ut. Får håpe de har fikset problemer med keyboard flex o.l. fra X60 og x61.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Den bør ha DVI, er vel det eneste jeg savner på X6. Synd de ikke kunne fått det til selve maskinen.

Min X4 til X40 har heller ikke DVI som jeg mangler, men det jeg mangler mer enn DVI er to skjermutganger slik som T-modellene har i sin docking.

 

Valg mellom Ultrabase og klassisk docking med flere utvidelser hadde heller ikke vært en ulempe. På min X40 uten optisk stasjon er det til tider en fordel med Ultrabase, men 95% av tiden hadde jeg ofret det mot en bredere portreplikator med flere utganger.

Lenke til kommentar
Skal det var en snerten modell, gleder meg til SSD blir vanlig. Er lei av hardisker som dør! Denne blir nok i dyreste laget uansett, vil ha Asus Eee med touchskjerm og 9 tommerskjerm jeg. <3

Så du tror SSD aldri dør? Greit at de kan behandles litt mindre varsomt enn en mekanisk disk, men det er stort sett elektriske og logiske feil som oppstår på harddisker, ikke mekaniske ;)

Lenke til kommentar

Den Thinkpad'en der møter ikke mye luftmotstand :p (noen som tok den?)

 

Lenovo bruker å ha meget bra driverstøtte til Linux så denne kan bli en passende maskin for XP 64bit + Ubuntu 64bit.

 

Ellers så kan jeg nevne at Lenovo har kommet med en ny serie bærbare kalt Ideapad. De er mer forbrukerrettede og billigere enn Thinkpadene. Forhåpentligvis beholder de mye av kvaliteten til Thinkpadene.

Lenovo's IdeaPad notebooks

Lenovo Launches IdeaPad Consumer Laptops

Lenovo IdeaPad Y710 and Y510 Laptops Have Facial Recognition, Touch Controls, Frameless Screens

Lenke til kommentar
X300 er en kommende ultralett Lenovo-bærbar med gode spesifikasjoner.

 

Les mer

Det der ser ut til å bli maskinen jeg har ventet på! Liten og lett maskin med 13" skjerm og ikke helt begredelig oppløsning på skjermen! Riktignok frister det med T61p og 1920x1200-oppløsning da, men jeg kan leve med en kilo lettere maskin med litt lavere specs... Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...