Gå til innhold

Apple stenger iPhone - igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo en selfølge at telefonen låses vis du har knekt den med og bruke annen kode en apple har orginalt. så blir jo litt teit på en måte og si at nå er den låst igjen, for en trenger jo ikke og oppdatere vis du har en opplåst telefon. Så hele iPhone hysteriet er jo bare tull, hvorfor oppdatere noe som virker??

Lenke til kommentar

Det har jeg ingen tvil i. Det er hva jeg prøvde å få frem med posten min. Jeg synes iPhone virker som en flott plattform i forhold til hva jeg synes om mac. Jeg hadde nok likt å bruke denne plattformen, men da ville jeg nok måtte vente på en ny iPhone med de manglende funksjonene på plass.

 

Mens jeg er igang:

Det går rykter om at hackerne har klart å jailbreake iTouch, så nå er det ikke lenge til iPhone kommer etter tror jeg.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Ja, no som Apple begynner med hyppige oppdateringar så vert det mykje arbeid med å låse den opp heile tida. Det spørst kven som gjev opp først av Apple eller hackarane. Merkeleg at Apple skal på liv og død ha den operatørlåst.

 

 

Så lenge de tjener på å ha den operatørlåst så vil de fortsette med det.

Lenke til kommentar
Ja, no som Apple begynner med hyppige oppdateringar så vert det mykje arbeid med å låse den opp heile tida. Det spørst kven som gjev opp først av Apple eller hackarane. Merkeleg at Apple skal på liv og død ha den operatørlåst.

 

 

Så lenge de tjener på å ha den operatørlåst så vil de fortsette med det.

 

Jepp, de vil nok helst at folk flest skal betale for absolutt alt de putter på telefonen. Programmer, spill, ringetoner og videoer. Alt levert fra iTunes etterhvert, til blodpris. De tjener jo ikke noe på at folk kan legge ting inn gratis. Derfor vil Apple ha den låst, tenker jeg. Ikke at det er noe galt med det, men kjipt er det.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar

Burde dere ikke finne ut om den nye firmwaren faktisk låser opplåste iPhones, før dere skriver artikkelen? Her får vi jo bare vite at opplåste iPhones kanskje blir låst, og at et spesielt program ikke vil funke.

 

Regner uansett med en bakvei om ikke lenge. Hackerne vil vel sette pris på å leke med offisiell ulåst programvare i fransk iPhone også.

Lenke til kommentar
Jepp, de vil nok helst at folk flest skal betale for absolutt alt de putter på telefonen. Programmer, spill, ringetoner og videoer. Alt levert fra iTunes etterhvert, til blodpris. De tjener jo ikke noe på at folk kan legge ting inn gratis. Derfor vil Apple ha den låst, tenker jeg. Ikke at det er noe galt med det, men kjipt er det.

 

Om telefonen har fjernet operatørsperren eller ikke har ingenting med hva man kan legge inn på telefonen gjennom iTunes.

Så lenge du kan synkronisere telefonen med iTunes så kan du legge inn akkurat det du vil, så lenge det støtter de riktige formatene, og det fikses jo uansett med en konverter.

Kan du ikke synkronisere iPhonen din med iTunes, så er det noe galt med den...

Lenke til kommentar
Jepp, de vil nok helst at folk flest skal betale for absolutt alt de putter på telefonen. Programmer, spill, ringetoner og videoer. Alt levert fra iTunes etterhvert, til blodpris. De tjener jo ikke noe på at folk kan legge ting inn gratis. Derfor vil Apple ha den låst, tenker jeg. Ikke at det er noe galt med det, men kjipt er det.

 

Om telefonen har fjernet operatørsperren eller ikke har ingenting med hva man kan legge inn på telefonen gjennom iTunes.

Så lenge du kan synkronisere telefonen med iTunes så kan du legge inn akkurat det du vil, så lenge det støtter de riktige formatene, og det fikses jo uansett med en konverter.

Kan du ikke synkronisere iPhonen din med iTunes, så er det noe galt med den...

 

Hva prater du om? Du kan ikke legge inn egne ringetoner og du kan ikke installere spill og programmer som kjører "native" på telefonen med mindre du "jailbreaker" den. Operatørsperren er bare en liten del av puslespillet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...