Gå til innhold

Sniktitt på Eternal Sonata (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS3 versjonen er kun et rykte og ikke statfestet ettersom jeg kan se.

 

Spillet pirrer litt på den nysgjerrige delen av meg. Det virker å være et litt utradisjonelt spill i en spillverden av alt for mye tradisjonelt som "slakt 2000000000 monster og 1 stortmonster og redd verden" type spill som det ser ut som vestens utviklere er kjørt totalt fast i.

 

Om der er en demo på marketplace skal jeg inn og se om jeg ikke får satt den på nedlasting for den må jeg da eventuelt prøve.

Lenke til kommentar

Dette spillet kom som årets store overraskelse for min del. Etter å ha lastet ned demoen for evigheter siden fra Japansk MP var eg solgt. Har aldri likt denne sjangeren noe særlig, men det lettvinte og deilige kampsystemet i spillet fikk meg på bedre tanker. Fikk faktisk litt gåsehud når eg las denne sniktitten, fikk meg til å tenke på kor fantastisk musikken står i harmoni med det visuelle. Mye av musikken i spillet er nok noe av det vakreste eg har hørt i spill også.

 

Så eg gleder meg fantastiske mye til denne tittelen her, ingen tvil om det :) Ang. demo så finnes vel denne kun på JAP og US MP. Burde vel snart vere tilgjengelig på EY MP ettersom spillet nærmer seg lansering.

 

EDIT: PS3 versjonen er bekreftet. Det er også bekreftet at denne versjonen vil ha ekstra innhold.

 

Kilde

Endret av Mala
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...