Gå til innhold

Omtale av Threadspace: Hyperbol (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk spill ..skrev noe om det på forumet for en stund tilbake også :)

 

Par tips til nybegynnere.. ;)

 

Lær deg og skru skudda, slik at du kan stå bak veggen og skyte..

Dessuten, kjøp gjerne mye av 1 type, men ikke oppgrader til level 2...

da får du mye ammo kjapt og kan svare på ild lettere...

oppgradere får du nye ting, men ikke nødvendigvis lettere og bruke.

 

Jan

Lenke til kommentar

Hey jeg og ble fascinert av dette spillet.. men siden jeg ikke er alene om dette og jeg ser at det er en faksjonskrig på gang kanskje vi norske skal samle styrker? jeg syns drake faksjonen høres kul ut selv da.. og det er jo ingame voice støtte her som legger opp til teamplay, samt tar du over nye territorier for faksjonen din så får du jo bedre og billigere utstyr hvis jeg forstår rett... så hva sier folk?

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det å bli så bra som mulig da? sånn ca

9374323[/snapback]

 

Hva tenker du på? Hvor lang tid det tar å lære seg spillet og bli god? Eller hvor lang tid det tar å bli max level og få det beste utstyret? Angående utstyret, så er det ikke noe som er best. Kjøper du en oppgradering som gir 20+ projectile power, vil den oppgraderinga også nerfe en annen stats tilsvarende (f.eks 20- shield recharge rate).

 

 

@ashwa: Hva med alle går IMF (de røde)? :innocent:

Lenke til kommentar
@ashwa:  Hva med alle går IMF (de røde)?  :innocent:

9376426[/snapback]

heh vel de blir dominert for øyeblikket og jeg liker ikke diktator militære faksjoner ;)

9378386[/snapback]

 

Jeg kan godt lage en ny character (spillet tillater alts). Drake republic (de blå demokratene) eller the syndicate (de grønne piratene som dominerer for øyeblikket)? Å velge faksjon basert på hvem som dominerer, er jo litt dumt da.

Disse faksjonene minner meg litt om de i Dune forresten.

 

Edit:

 

Sjefen for utviklerne i Iocaine Studios forteller:

 

– Vi har jobbet utrolig hardt med dette spillet, og har virkelig tro på prosjektet. Threadspace Hyperbol startet med kun fire utviklere som jobbet ut fra stuen min, ved hjelp av oppsparte penger fra dagjobbene våre. Takket være Atari får vi nå mulighet til å vise verden hva vi kan gjøre.

kilde: http://gamer.no/art.php?articleId=40137 Endret av Anthropod
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...