Gå til innhold

Demo av Heroes of Might and Magic V (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan poste en screen av puzzlemap? :innocent:

 

Skulle gjerne hatt Tears Of Asha nå ;)

 

Demoen har toskete nok ikke en tutorial, men jeg fant fort frem til den gode gamle interfacen som alltid har fulgt HOMM serien som en rød tråd. Hvis du er usikker på noe, "hoover"/hold musen over noe en liten stund, så kommer det ofte opp ett tooltip som hjelper deg hva det enn skulle være :)

Lenke til kommentar

Her har du sånn det ser ut i Menyen

post-52027-1145145463_thumb.jpg

 

Her kan du se bossen og litt av miljøet rundt

post-52027-1145145532_thumb.jpg

 

Her har ser du hvor du kan flytte på troppene dine

post-52027-1145145555_thumb.jpg

 

Her er noe jeg synes var veldig fint, måten de viser fra Magic

post-52027-1145145505_thumb.jpg

 

Samme gjelder her

post-52027-1145145581_thumb.jpg

 

her er det jeg var mest missfornøyd med. synes det er dårlig oversikt i Slottet

post-52027-1145145484_thumb.jpg

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg hater 3D-en. En ting er at den er mindre sjarmerende, men det er også forferdelig irriterende å måtte snu på kameret hele tiden. Jeg forstår forøvrig heller ike hvorfor de har byttet til firkanter i stedet for hexagoner i taktikkdelen.

 

Men det er også det eneste negative. Jeg er en av de (få) som klarte å leve med forandringene som dukket opp i fireren, men nå når jeg ser et nytt spill som har gått tilbake til den gamle formelen må jeg innrømme at dette nok er både bedre og morsommere. Kanskje. I alle tilfeller et langt mer genuint HoMM spill en noen kunne tørre å håpe på, i alle fall når en ser skjermbildene. En lettelse, med andre ord.

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg hater 3D-en. En ting er at den er mindre sjarmerende, men det er også forferdelig irriterende å måtte snu på kameret hele tiden. Jeg forstår forøvrig heller ike hvorfor de har byttet til firkanter i stedet for hexagoner i taktikkdelen.

 

Kan ikke si at jeg hadde store problemer med kamera. For det meste så trengte jeg ikke å snu/justere på det i det hele tatt. Synes grafikken er fin også.. og liker småting, som f.eks. flammene som følger (Infernal) charactern din når du har kommet opp i level (eller er det når du har spesialisert deg litt mer? Ikke sikker på hva som aktiverte det).

 

By skjermen er litt vanskelig å bruke, hvis du bruker "trykk på en bygning"-metoden som i de forrige spillene, så jeg bruker for det meste knappene nederst for å lage ting. Skjermen med oppgrading av bygninger er grei nok, men kanskje litt kjedelig :p

 

Edit: Musikken er jeg ikke sikkert på... tror jeg likte den som var III og V bedre. Og savna Wait funksjonen... men klarer meg forsåvidt uten den.

 

Mislikte heller ikke HoMM IV like mye som mange andre tydeligvis gjør. Men det er kanskje fordi jeg likte to av kampanjene veldig godt (Academy og Necropolis)... Jeg spilte riktignok HoMM III mer.. spesielt multiplayer.

 

Ser mer fram til HoMM V nå, spesielt etter og ha prøvd demo'en, og nyhetene ang. StarForce.

 

Spilte gjennom Infernal scenarioet som er inkludert... får prøvde meg på de to kampanjene nå :D

Endret av tiefling
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...