Gå til innhold

Prisguiden friskes opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette ble kjempebra! Et utrolig mye mer elegant og behagelig design å se på! Regner med at resten av prisguiden (ikke bare produktsidene) kommer i samme stilen?

5458174[/snapback]

Med tid og stunder så er det planen ja, det ligger ikke rent få utviklingstimer bak denne nye siden da vi ikke bare har redesignet selve css/html. Vi har redesignet hele koden og kodet hver eneste kodelinje på nytt.

Men, den som venter på noe godt...

Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut, gleder meg til litt småbugs er renset bort, dette blir bra!

 

Synes den kr/gb funksjonen er fin, så slipper jeg knote med kalkulator hver gang jeg trenger en ny disk, slik som nå..

 

Dere trenger sikkert litt tid på å rette opp i småting når norges mest krevende brukere kommer som kritikere, så jeg misunner dere ikke den jobben, men heder og ære for at dere gjør dette!

Lenke til kommentar
Ser veldig bra ut, gleder meg til litt småbugs er renset bort, dette blir bra!

 

Synes den kr/gb funksjonen er fin, så slipper jeg knote med kalkulator hver gang jeg trenger en ny disk, slik som nå..

 

Dere trenger sikkert litt tid på å rette opp i småting når norges mest krevende brukere kommer som kritikere, så jeg misunner dere ikke den jobben, men heder og ære for at dere gjør dette!

5458306[/snapback]

 

kr/gb-funksjonen ble nå tatt vekk midlertidig.

Det var en prematur lansering, vi må verifisere at den fungerer 100%, den skulle ikke vært med nå ;)

Men da har dere fått et innblikk i fremtiden i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...