Gå til innhold

Lian Lis nye skriveborsdkabinett har elektrisk heis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi! Genial løsning med skrivebordet som kabinett!

Kanskje jeg skal gjøre samme greia med ikea-skrivebordet jeg har stående...

 

 

Edit: Jeg ser at det finnes flere slike kabinetter. Er nok bare meg som ikke har fulgt med i timen  :w00t:

Endret av 3irik
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Du må gjerne vise meg en kvinne som vil si at det bordet passer inn med noe som helst av vanlig innredning :p

 

Eller jeg kan gi deg fasitten nå. De vil alle mene at det er noe av det styggeste de har sett av alle bord i verden :p

 

Jeg er glad i fine møbler, men kontorpulter er sjeldent noe som "passer inn i vanlig innredning", om man skal ha skjermer og tastatur på de uansett.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God idè, håpløst gjennomført..

..av den enkle grunn at det er for tykt i front. I alle fall for meg som må løfte armene for å bruke mus/tastatur når jeg sitter med beina under. Skulle vært uttrekksplate under for tastatur, eller vært tynnere i fremdelen man har beina under.

Lenke til kommentar

Nei du har helt rett. Men en kontorpult er jo allment akseptert, men tviler på at dama kjøper at denne sklir inn i den kategorien :p

Hva med alt skvip kvinnfolk kjøper i store kvantum?

Ansiktsprodukter (mesteparten er svada, og hjelper ikke, men kjøper det uansett)

Klær, klær og atter klær. Skapet er så fullt at det er ikke plass til mer. Da er løsningen å kjøpe et større skap!

Sko i hopetall.

 

Tror ikke det hadde vært noe problem å få inn dette her i hus nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

15k er ikke så alt for mye egentlig, man kan lett få en vanlig heve/senk pult til mer enn dette.

 

Man kan også få heve/senk hos ikea til rundt 5k, men det er også veldig smale og små pulter.

 

For min del så blir det ikke aktuelt, er egentlig helt ok med å ha separat kabinett. Men kul idè.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...