Gå til innhold

Lian Lis nye skriveborsdkabinett har elektrisk heis


Anbefalte innlegg

Prisen er helt innenfor ja sålenge hev og senk funksjonen er skikkelig utført. Det jeg er mer usikker på er å ha en bordflate en hviler hendene på store deler av dagen utført i temperert glass, kan ikke se for meg at det er det mest behagelige å hvile hendene på eller at det er særlig lett å holde pent i det lengre løp.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-68389

Prisen er helt innenfor ja sålenge hev og senk funksjonen er skikkelig utført. Det jeg er mer usikker på er å ha en bordflate en hviler hendene på store deler av dagen utført i temperert glass, kan ikke se for meg at det er det mest behagelige å hvile hendene på eller at det er særlig lett å holde pent i det lengre løp.

Jeg har brukt glassflate i 7 år nå uten problemer. Det tar heller ikke lange tiden og spraye på litt Jif og dra av med en klut. Har man kraftig OCD så kanskje det vil være et problem, men det blir jo ikke som en touch-skjerm, fordi man sitter jo ikke og trykker ned fingrene på bordflaten og drar de utover.

Lenke til kommentar

Dette er ikke lett å forklare hvorfor, men dette er ytterligere et pubertetsprodukt.

 

 

Du kunne då i det minste forsøkt å forklare kvifor. Ikkje gje opp so snart.
 

 

Nok et produkt i rekken i kategori for "asiatisk design".
 
Litt kantete, mørk metall, er det typisk asiatisk? Er det asiatisk for skrivebord å vere eller asiatisk for kontorpult å vere? Er det ein dårlig ting å ha asiatisk design?
 

 

Grei intiell tanke, men ikke fullstendig gjennomført.
 
Har du prøvd produktet? Korleis kunne det vore meir gjennomført?
 

 

Klar at mange vil kjøpe dette, men det blir ikke bedre av det.
 
Eg tvilar på at mange kjem til å kjøpe dette, det har eksistert skrivebordskabinett før, og dei har ikkje akkurat blitt rivd vekk av hyllene. Dette er nok eit nisjeprodukt for spesielt interesserte.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...