Gå til innhold

Nå får YouTube sitt første profesjonelle originalinnhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De må tro at vi er idioter, jeg bruker heller pengene på spillet enn å se på dette vrølet.

Jobber en del med barn, spurte en gang om han hadde hørt om Prebz og Dennis, og de var noen kjempe kule folk synes han. Lurer på om dette er hovedmålgruppen? Da fikk jeg plutselig litt respekt for den ene faren jeg har hørt om som begrenser tiden ungene kan bruke på YouTube o.l.  :)

Endret av ddb2002
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt sett på "traileren"? Dette handlet vel fint lite om spill. Syntes egentlig ikke at det så så alt for ille ut jeg for å være helt ærlig. Men er jo ingenting som heter YouTube Red her på berget, så dette er vel enda mer innhold som blir stuck bak håpløse regionsperrer, selv når det er en egen "YouTube Original Series".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Netflix gir oss House of Cards, Master of None , Narcos, Orange is The New Black, og en drøss med andre ting.

YouTube Red gir oss PewDiePie.

YouTube Red er mye mer enn bare eksklusivt innhold. Man slipper reklame, kan spille videoer offline på mobilenheter og man får fri tilgang til Google Play Music.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Netflix gir oss House of Cards, Master of None , Narcos, Orange is The New Black, og en drøss med andre ting.

YouTube Red gir oss PewDiePie.

YouTube Red er mye mer enn bare eksklusivt innhold. Man slipper reklame, kan spille videoer offline på mobilenheter og man får fri tilgang til Google Play Music.

Null reklame, videoer offline, fra tilgang til google play music.

 

Det høres jo trivelig ut.

 

Men så har vi problemstillingen rundt at dette bare finansierer mer pewdiepie. Isåfall sender jeg heller pengene mine til IS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så tøft å se at "ingen" er her på tek.no liker pewdiepie, selv de som "ikke satt av nevneverdig med minutter på Pewdiepie før" er skeptiske til ham. Det er jo bare snakk om usofistikert "vrøvl" som vi her på tek.no er for gode til å se på.(sarkasme)

 

Fint å se at noen av de nyere kommentareren ikke dømmer YouTube Red på overskriften til artikkelen og faktisk forstår at ikke alt innhold som blir laget er ment for dem.

Lenke til kommentar

Så tøft å se at "ingen" er her på tek.no liker pewdiepie, selv de som "ikke satt av nevneverdig med minutter på Pewdiepie før" er skeptiske til ham. Det er jo bare snakk om usofistikert "vrøvl" som vi her på tek.no er for gode til å se på.(sarkasme)

 

Fint å se at noen av de nyere kommentareren ikke dømmer YouTube Red på overskriften til artikkelen og faktisk forstår at ikke alt innhold som blir laget er ment for dem.

Joda, jeg ser fordelene med dette. Personlig har jeg YT Red og Play Music for lenge siden, men er litt skuffet over at dett er det første de har skaffet som ekslusivt show. Jeg antar at det er vanskelig å skaffe noen eller noe på YouTube folk vil betale ekstra for å se?

Endret av ddb2002
Lenke til kommentar

Håper Youtube Red snart kommer, ikke fordi noe av dette innholdet ser interessant ut for mitt vedkommende men fordi jeg gleder meg til en reklamefri Youtube-opplevelse og mulighet for offline videoer. Har hatt Google Play Music i noen år og har fortsatt introduksjonsprisen deres som var 79 kr mnd. 

Lenke til kommentar

Testet for morro om jeg kunne abonnere på YouTube Red via Unblock.us og Hola og ingen av de ser ut til å fungere. Så da er det jo fint lite man kan gjøre selv om man faktisk har et ønske om å teste ut tjenesten her på berget..

 

Kommer trolig til å abonnere når det endelig blir tilgjengelig utenfor USA. Mest fordi jeg ønsker å bli kvitt reklamen, men samtidig ønsker å gjøre det på en rettferdig måte så de jeg ser på til vanlig på YouTube kan få noe tilbake. Er ingen fan av ad-blocker på nettsider og tjenester jeg benytter aktivt da jeg føler det blir veldig dobbelt moralsk.

 

 

Men igjen, kan ikke fatte og begripe hvorfor en tjeneste som YouTube Red har slike idiotiske regionsperrer? På tjenester som Netflix osv så forstår jeg at det sitter endel griske og gammeldagse personer og rettighetsinnhavere bak som skaper utfordringer. Men med YouTube så burde da virkelig Google ha alt lagt til rette for en global utrulling av tjenesten?

Lenke til kommentar

Her har dere også en av de første Youtube Red filmene:




Den går nå (eller har gått en liten stund allerede) på kino i USA rundt omkring (ikke Norge dessverre) og kommer straks på Youtube Red.

EDIT:

Har forøvrig veldig lyst til å se denne, da jeg er stor fan av Rooster teeth, så håper de får ræva i gir slik at vi får Youtube Red her snart. Ellers så er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente til mars når den blir tilgjengelig for alle som Youtube exclusive. Endret av ZweiNor
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...