Gå til innhold

Asus' nye flaggskipruter skal slå rekorder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 Dette er ganske standard, men mer spennende er det at to av portene faktisk kan samarbeide om å sende datastrømmer på opptil 2 Gb/s over en av portene. 

 

Stemmer ikke helt dette. Du må bruke to porter og to ledninger for at LAG skal fungere, og det fungerer kun med flere brukere (1 Gb til hver), med mindre du har flere porter som kan settes opp med LAG.

Lenke til kommentar

Broadcom og properitært søppel? Nei takk.

Nå har jeg brukt en del år på å røske ut og fjerne Broadcom for litt mer vennligere brikkesett slik som Intel, Ralink og Atheros.

Ikke F om Broadcom får komme inn i varmen igjen på noen år...

Da igjen, med standard ASUS Firmware så er denne routeren også mindre interressant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå begynner det å bli lenge siden jeg leste det. Men det ligger altså en 10 antenners brikke fra Broadcom i utvikling. Og dette begynner å bli heftig mange måneder siden. Kanskje over et år.

 

Tror de skal opp i flere antenner, har glemt tallverdien. Men kanskje 16 antenner, er kanskje ikke helt ute på viddene. 10 antenner er garantert i utvikling.

Lenke til kommentar

For et beist! Liten tvil om at funksjon er prioritert fremfor form. Måtte selv begrense meg til en RT-68U av plass og WAF hensyn. Den fungerer forøvrig meget bra.

 

Herlig.

 

Skulle jeg hatt meg et "monster" så skulle det fått levd livet sitt på kryploftet, langt unna et hvert WAF-hensyn.  :wee:

Lenke til kommentar

Når kommer egentlig disse i salg her i landet? Asus RT-AC88 og Asus RT-AC3100 (disse er identiske, med unntak av 8x LAN-porter på RT-AC88 og mer tradisjonelle 4x LAN-porter på RT-AC3100) har vært på markedet i USA og land som England, Tyskland osv i en periode nå allerede. Denne modellen (Asus RT-AC5300) selges også i de nevnte landene med flere.

 

Lurer felt for jeg er på min andre Asus RT-AC3200 nå som også har tatt kvelden da den plutselig ikke klarer å registrere at noen kabel er koblet til på WAN.... Begynner å bli temmelig lei Asus RT-AC3200 som har vært en temmelig horribel modell og hadde kanskje håpet å erstatte den med arvtageren RT-AC5300 som forhåpentligvis fungerer bedre eller gå over på en litt mer tradisjonell modell som RT-AC88 eller RT-AC3100.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...