Gå til innhold

Elite: Dangerous får lanseringsdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss! Noen har fått det travelt med å lempe spillet ut dørene før julesalget, uferdig og tomt. Dette blir en bugfest.

Repetative og kjedelige oppdrag/romkamper. Kjøp en vare her, fly dit og selg den. Skyt laser på astroider, og fly rund og merk hver eneste bit av malm du vil plukke opp. Høres moro ut.

Så blir jeg ikke overrasket visst innholdet som kan gjøre spillet noe mer interessant vil bli solgt som DLC.

Virker som No Man`s Sky og Strar Citizen er bedre valg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spennende, har lett lenge etter en verdig Freelancer oppfølger - Elite: Dangerous ser ut til å være den eneste i sjangeren verd å bry seg om.

Da burde du sjekke ut Star Citizen også, som Chris Roberts står bak (aka Wing Commander etc skaperen) ;)

 

Jeg mener hele Star Citizen er svindel fra A til Å. Kommer ikke til å røre det med ildtang. :)

Lenke til kommentar

Så hva blir best? Elite:Dangerous eller Star Citizen?

 

Vil ikke få tid til begge, og vil ikke starte Elite bare for å bytte etter 1-2 år.

 

Det er vel litt tidlig å bedømme. Jeg synes Star Citizen ser mest spennende ut, men jeg kan ikke se hvorfor det skulle være noe problem å spille E:D til man blir lei nå, og plukke opp SC senere.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg mener hele Star Citizen er svindel fra A til Å. Kommer ikke til å røre det med ildtang. :)

Utdyp!

Orker ikke en tusen sider lang diskusjon, det er min personlige mening.
Ingen nødvendighet å skrive en lengre avhandling på dette, men det hadde jo vært gøy å sett om du i det heletatt har noen argumenter på hvorfor du mener SC er svindel slik at du ikke bare er enda en fanboy som skriker høyt.
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg mener hele Star Citizen er svindel fra A til Å. Kommer ikke til å røre det med ildtang. :)

Utdyp!

Orker ikke en tusen sider lang diskusjon, det er min personlige mening.
Ingen nødvendighet å skrive en lengre avhandling på dette, men det hadde jo vært gøy å sett om du i det heletatt har noen argumenter på hvorfor du mener SC er svindel slik at du ikke bare er enda en fanboy som skriker høyt.

 

Noe morsomt å bli kalt en "fanboy" av noen fra den kvasi religiøse Chris Roberts campen for å være skeptisk til en person med frynsete omdømme som lager spill et som lover gull og grønne skoger men bryter løfte på løfte og har lite å vise til annet enn noen "demoer" fulle av feil og videoer som ikke beviser noe. Det å kunne kjøpe seg fordeler i form av skip sitter heller ikke godt med meg (Jeg vet man kan, etter mye arbeid, få slike skip selv). Deres frivilige subscription modeller - 240$ per år er høyere enn noe annen subscription i et moderne MMO og har knapt innhold.

 

Dette er min mening - og forsåvidt gut feeling (noe jeg har lært å stole på). De som vil kaste inn penger skal få lov, bare hold meg utenfor. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe morsomt å bli kalt en "fanboy" av noen fra den kvasi religiøse Chris Roberts campen for å være skeptisk til en person med frynsete omdømme som lager spill et som lover gull og grønne skoger men bryter løfte på løfte og har lite å vise til annet enn noen "demoer" fulle av feil og videoer som ikke beviser noe. Det å kunne kjøpe seg fordeler i form av skip sitter heller ikke godt med meg (Jeg vet man kan, etter mye arbeid, få slike skip selv). Deres frivilige subscription modeller - 240$ per år er høyere enn noe annen subscription i et moderne MMO og har knapt innhold.

 

Dette er min mening - og forsåvidt gut feeling (noe jeg har lært å stole på). De som vil kaste inn penger skal få lov, bare hold meg utenfor. :)

Like så, om ikke enda mer morsomt er det at du ikke ser at jeg påpekte at du kun var en skrikende fanboy om du ikke hadde noe mer å fare med enn at det var svindel.

 

Ellers skriver jo Aasgaard det enkelt og greit at det at du ikke har noen forhåpninger til dette spillet ikke er synonymt med at det er svindel. Isåfall er dette spillet her like mye svindel for mange andre.

 

For min del håper jeg at begge spillene blir fullverdige og gode spill slik at vi som er hypp på et av de eller de begge har mange koselig år fremover i spillet/spillene. Så kvasi religiøse Chris Roberts camp hører jeg nok ikke hjemme hos siden jeg er spent på de begge. :)

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

At du ikke tror det blir noe bra eller synes det er verdt å bruke penger på er noe ganske annet enn svindel.

Jeg mener det fremdeles er svindel. Jeg tror ikke han kommer til å holde det han lovet, jeg tror folk vil føle seg utrolig skuffet. Freelancer ble ansett som vaporware i mange år før det plutselig dukket opp - uten Chris Robert - som et spill med helt andre features. Jeg vil også påstå at subscription modellen nesten kan betegnes som svindel.

 

Jeg tror folk betaler for ting de forventer og ikke kommer til å få , og det kalles svindel. Jeg håper jeg tar feil, ingenting ville gjort meg gladere - han lover jo gull og grønne skoger, det ville vært moro. Dog kjøpe skip for penger for min del ødelegger for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...