Gå til innhold

I morgen kan du kjøpe deg norsk Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk meg Xbox One for 3 uker siden, og har ikke et eneste negativt ord om den! Man trenger overhode ikke smart-tv lengre da denne erstatter både dvd/blu-ray, musikkanlegg og smart-tv. Alt går via Xboxen, alt fra å skru på dekoder og tv, samt kanalvalg, volum, osv. :)

Mektig imponert over hvor sentralisert Microsoft gjør Xboxen når de kopler alle tjenestene sammen. :) Når TV-guide kommer på Norsk er det absolutt ingenting Xboxen ikke gjør. :)

 

Kinecten er også blitt rå, trenger ikke en gang å skru på kontrolleren om jeg skal se tv, film, netflix, mm. (untatt spill) Alt kan styres med stemmen eller bevegelser!

- Og ja, den er fortsatt super på spill!

Endret av IT_Predator
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle slå til på det tilbudet fra expert, men så ble usikker. Etter det jeg har lest så er det lite eller ingenting xbox one gjør som ikke den gamle 360ien gjør i mediasenter delen. Jeg bruker ikke blueray. Så da falt det på spillene. Spillene er svindyre. Det er svært få spill jeg gir 500 for og jeg vil helst laste dem ned. Da koster de gjerne 600 også.

 

Men 3000 er en bra pris. Jeg tviler på at man får en bedre deal før jul neste år så vi får se.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle slå til på det tilbudet fra expert, men så ble usikker. Etter det jeg har lest så er det lite eller ingenting xbox one gjør som ikke den gamle 360ien gjør i mediasenter delen. Jeg bruker ikke blueray. Så da falt det på spillene. Spillene er svindyre. Det er svært få spill jeg gir 500 for og jeg vil helst laste dem ned. Da koster de gjerne 600 også.

 

Men 3000 er en bra pris. Jeg tviler på at man får en bedre deal før jul neste år så vi får se.

 

Sjekk ut Gamestop sin inbytte deal på One om dagen, kanskje den kan være av interesse. Om du kjøper spillene digitalt er det bare å sette opp boksen mot amerikansk market place, da betaler du 60 USD for spill.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle slå til på det tilbudet fra expert, men så ble usikker. Etter det jeg har lest så er det lite eller ingenting xbox one gjør som ikke den gamle 360ien gjør i mediasenter delen. Jeg bruker ikke blueray. Så da falt det på spillene. Spillene er svindyre. Det er svært få spill jeg gir 500 for og jeg vil helst laste dem ned. Da koster de gjerne 600 også.

 

Men 3000 er en bra pris. Jeg tviler på at man får en bedre deal før jul neste år så vi får se.

 

Registrer deg i den Amerikanske butikken så koster ikke AAA-titlene mer enn 370Kr. Har gjort det samme selv helt siden den kom i fjor. :)
Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle slå til på det tilbudet fra expert, men så ble usikker. Etter det jeg har lest så er det lite eller ingenting xbox one gjør som ikke den gamle 360ien gjør i mediasenter delen. Jeg bruker ikke blueray. Så da falt det på spillene. Spillene er svindyre. Det er svært få spill jeg gir 500 for og jeg vil helst laste dem ned. Da koster de gjerne 600 også.

 

Men 3000 er en bra pris. Jeg tviler på at man får en bedre deal før jul neste år så vi får se.

 

Det er da bare å opprette amerikansk brukerkonto for å kjøpe spill digitalt til 300 kr, ulempen er at du ikke får spilt dem på norsk brukerkonto.

Lenke til kommentar

Fikk meg Xbox One for 3 uker siden, og har ikke et eneste negativt ord om den! Man trenger overhode ikke smart-tv lengre da denne erstatter både dvd/blu-ray, musikkanlegg og smart-tv. Alt går via Xboxen, alt fra å skru på dekoder og tv, samt kanalvalg, volum, osv. :)

 

Mektig imponert over hvor sentralisert Microsoft gjør Xboxen når de kopler alle tjenestene sammen. :) Når TV-guide kommer på Norsk er det absolutt ingenting Xboxen ikke gjør. :)

 

Kinecten er også blitt rå, trenger ikke en gang å skru på kontrolleren om jeg skal se tv, film, netflix, mm. (untatt spill) Alt kan styres med stemmen eller bevegelser!

 

- Og ja, den er fortsatt super på spill!

 

Absolutt ingenting den ikke gjør faktisk, akkurat det vil jeg si er å overdrive litt.

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Blir nok en på meg også så snart Halo Master Chief Collection kommer; og dette vet jeg at jeg ikke er alene om!

 

Når konsollen er å få nede i 3000 kr, kan jeg ikke skrike for høyt over at konsollen sliter med 1080p i en del nyere og krevende spill. Skjermkortet mitt kostet betydelig mer enn Xbox One, så her er det valuta for pengene ;-)

Lenke til kommentar

Jeg ser det nevnes norsk, norsk og norsk Xbox One. Og det nevnes også stemmestyring. Det jeg lurer på, er om stemmestyringa fungerer på norsk? For hvis den gjør det, vil jeg si den faktisk er aktuell som erstatter til min PS3 som mediasenter. Jeg synes det virker som om den største tingen ved Xbox One, er nettopp stemmestyringa, men hvis det er som med alt annet, så er norsk ikke brukelig i det hele tatt...

 

Eventuelt, er det noen som vet om/når ETA på norsk stemmestyring er? Vil resten støtte norsk sømløst, slik som amerikansk? I form av kanaler og alt mulig, eller vil det være noen få leverandører (eller enkeltbokser, for den saks skyld) den fungerer på?

Lenke til kommentar

Oppdaterte xboxen min nå, men finner ingen norsk talestyring eller mulighet for å sette opp norsk oneguide... Hva faen skjer? Det bør komme en ny oppdatering i løpet av natten som muliggjør dette. Microsoft brukte faen ikke 9 måneder bare på å oversette selve menyene... Hvis så er tilfellet blir jeg meget forbandet...

Lenke til kommentar

Oppdaterte xboxen min nå, men finner ingen norsk talestyring eller mulighet for å sette opp norsk oneguide... Hva faen skjer? Det bør komme en ny oppdatering i løpet av natten som muliggjør dette. Microsoft brukte faen ikke 9 måneder bare på å oversette selve menyene... Hvis så er tilfellet blir jeg meget forbandet...

 

Antar at om det kommer norsk oppdatering vil den komme mellom 8 og 10 central time altså rundt 14-16tiden i Norge :)

Lenke til kommentar

Oppdaterte xboxen min nå, men finner ingen norsk talestyring eller mulighet for å sette opp norsk oneguide... Hva faen skjer? Det bør komme en ny oppdatering i løpet av natten som muliggjør dette. Microsoft brukte faen ikke 9 måneder bare på å oversette selve menyene... Hvis så er tilfellet blir jeg meget forbandet...

 

Grunnen til å utsette i marked som Norge, som i grunn ikke er ett relevant marked, var jo for å kunne rute konsoller mot relevante markeder der PS4 ble lansert. Jeg tror neppe MS hadde gått tom for maskiner selv om de hadde lansert i resten av verden fortløpende..

 

Jeg blir ikke overasket om Kinect forblir på engelsk en god stund til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg tenkte jeg skulle slå til på det tilbudet fra expert, men så ble usikker. Etter det jeg har lest så er det lite eller ingenting xbox one gjør som ikke den gamle 360ien gjør i mediasenter delen. Jeg bruker ikke blueray. Så da falt det på spillene. Spillene er svindyre. Det er svært få spill jeg gir 500 for og jeg vil helst laste dem ned. Da koster de gjerne 600 også.

 

Men 3000 er en bra pris. Jeg tviler på at man får en bedre deal før jul neste år så vi får se.

 

Sjekk ut Gamestop sin inbytte deal på One om dagen, kanskje den kan være av interesse. Om du kjøper spillene digitalt er det bare å sette opp boksen mot amerikansk market place, da betaler du 60 USD for spill.

Syntes den var litt laber, jeg...

http://www.gamestop.no/PreOwned

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, man må ha de nyeste Xbox 360 slim for å kunne få tilbudet.

Synd jeg bare har Xbox 360 med orginalt 120 GB harddisk, altså den første Black versjonen, så da hjelper ikke det dårlig tilbudet noe. Skulle ikke forunde meg at selgerne der sier den konsollen jeg har burde jeg kaste i søpla og betale 1000 kr ekstra for en ny konsoll.

 

Får vel bare ha Xbox 360 til den ryker, og inntil da vil Xbox one falle i pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...