Gå til innhold

I morgen kan du kjøpe deg norsk Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp prata med Xbox support på telefonen. De har ingen kjennskap til når norsk oneguide og talekommandoer vil bli tilgjengelig. Fikk beskjed om å følge med på nettsiden Xbox Wire for informasjon om dette...

I mine øyne er lanseringen i Norge ikke funnet sted enda da essensielle funksjoner enda ikke er tilgjengelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, man må ha de nyeste Xbox 360 slim for å kunne få tilbudet.

Synd jeg bare har Xbox 360 med orginalt 120 GB harddisk, altså den første Black versjonen, så da hjelper ikke det dårlig tilbudet noe. Skulle ikke forunde meg at selgerne der sier den konsollen jeg har burde jeg kaste i søpla og betale 1000 kr ekstra for en ny konsoll.

 

Får vel bare ha Xbox 360 til den ryker, og inntil da vil Xbox one falle i pris.

 

Er jo ikke noe dårlig tilbud. Den 250GB slim utgaven kom vel ut mellom 2010/11 om jeg ikke tar feil? Ingen vil jo ha en slik bedriten gammel utgave som den du sitter på så skjønner jo at de setter grensen her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Jeg tenkte jeg skulle slå til på det tilbudet fra expert, men så ble usikker. Etter det jeg har lest så er det lite eller ingenting xbox one gjør som ikke den gamle 360ien gjør i mediasenter delen. Jeg bruker ikke blueray. Så da falt det på spillene. Spillene er svindyre. Det er svært få spill jeg gir 500 for og jeg vil helst laste dem ned. Da koster de gjerne 600 også.

 

Men 3000 er en bra pris. Jeg tviler på at man får en bedre deal før jul neste år så vi får se.

 

Sjekk ut Gamestop sin inbytte deal på One om dagen, kanskje den kan være av interesse. Om du kjøper spillene digitalt er det bare å sette opp boksen mot amerikansk market place, da betaler du 60 USD for spill.

Syntes den var litt laber, jeg...

http://www.gamestop.no/PreOwned

360ien har lynskader på nettverksporten og ps3en har ødelagt hdmi så tviler på at det er aktuelt. Dessuten så er vel ikke xbox one bakover kompatibel

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle slå til på det tilbudet fra expert, men så ble usikker. Etter det jeg har lest så er det lite eller ingenting xbox one gjør som ikke den gamle 360ien gjør i mediasenter delen. Jeg bruker ikke blueray. Så da falt det på spillene. Spillene er svindyre. Det er svært få spill jeg gir 500 for og jeg vil helst laste dem ned. Da koster de gjerne 600 også.

 

Men 3000 er en bra pris. Jeg tviler på at man får en bedre deal før jul neste år så vi får se.

 

Før jul neste år er nok både Xbone og PS4 under 2000kr. Til jul i år er nok din påstand korrekt

Lenke til kommentar

Spørsmål: For en som ikke har TV abonnement i hus og streamer alt av innhold til hele familien. Hva slags funksjon vil da evt en Xbone kunne ha i stua vår? Annet enn spill. Har alt en PS4 som jeg er veldig fornøyd med, men alltid kjekt å ha begge to for disse idiotiske spillene som skal være ekslusive på hver sin kant. Så de som HAR en xbone med litt tips. Takker og bukker :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg har handlet flere, null problem.. La inn kredittkortet med en fiktiv amerikansk adresse... Bruker fortsatt US store da de med kurs og prising har halvparten av spillprisene mot Norsk store...

 

Når vi verken fikk norsk Kinect eller Oneguide ser jeg ingen grunn til å bytte region til Norge. Ikke kan du ha Norge som region med engelsk talekommando for Kinect heller.

 

noen som har handlet spill på amerikansk Live og kan bekrefte at de virker med norsk konto

Lenke til kommentar

Hvertfall i Los Angels har de ingen moms på online shopping av spill, men det har nok noe med prisingen å gjøre også ja...

Lefdal selger xbone for 2890,-, så jeg plukket opp et eksemplar.
Takk for tips om å kjøpe spill i den amerikanske sjappa! Er grunnen til at prisene på spill er høyere i Norge fordi vi da må betale moms eller fordi de generelt priser produktene høyere i Norge?

Lenke til kommentar

Spørsmål: For en som ikke har TV abonnement i hus og streamer alt av innhold til hele familien. Hva slags funksjon vil da evt en Xbone kunne ha i stua vår? Annet enn spill. Har alt en PS4 som jeg er veldig fornøyd med, men alltid kjekt å ha begge to for disse idiotiske spillene som skal være ekslusive på hver sin kant. Så de som HAR en xbone med litt tips. Takker og bukker :)

 

Xboxen har vel HBO nordic. Ellers er i hvertfall en ps3 like greit å ha.

Lenke til kommentar

 

Jeg tenkte jeg skulle slå til på det tilbudet fra expert, men så ble usikker. Etter det jeg har lest så er det lite eller ingenting xbox one gjør som ikke den gamle 360ien gjør i mediasenter delen. Jeg bruker ikke blueray. Så da falt det på spillene. Spillene er svindyre. Det er svært få spill jeg gir 500 for og jeg vil helst laste dem ned. Da koster de gjerne 600 også.

 

Men 3000 er en bra pris. Jeg tviler på at man får en bedre deal før jul neste år så vi får se.

 

Før jul neste år er nok både Xbone og PS4 under 2000kr. Til jul i år er nok din påstand korrekt

Jeg er egentlig skuffet. De nye konsollene er jo ikke noen gode maskiner. Jeg synes Sony og Ms skulle ha slått i bordet med noe skikkelig. De nye konsollene ligger jo allerede etter pcene i ytelse. Og her i Norge så ligger xbone fremdeles etter xbox 360 som mediasenter. Det er for svakt altså. Billige maskiner, men man får det man betaler for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...